Ik ben het alleen maar heel erg eens met de conclusie van TS, dus dat is niet bijster onaardig.
Valt mee hoor, geintje Chris
Wat ik niet snap is dat merken zich tot dit soort heilloze “bijna color matching” laten verleiden. Alle gekheid op een stokje, dit verkoopt toch nooit breed in de markt? De ontwerpen van een Studio Underd0g zijn al op het randje, maar veel beter doordacht qua kleur. Dat is nog draagbaar.
Ik vermoed dat het een snelle cash grab is die inspeelt op koopdrang rond de zomer.
Er zullen aardig wat mensen in geïnteresseerd zijn en zolang je de oplages beperkt houdt is het een leuke bijverdienste
Plus, je houdt wat momentum gaande als merk, je hebt weer een release, er wordt weer over je geschreven en gepraat… Zonder een heel nieuw ontwerp of grote redesign te hoeven maken
Tja, ik had idd beter de BOR kunnen bestellen (zwarte band? serieus? brrrrr…), maar goed, dat is water onder de brug. Dat tinten niet matchen had ik achteraf wel moeten weten, maar het is weer een draad in het tapijt des levens.
Dat idd. En ik trap er lekker met open ogen in…
Haha geef jezelf niet op de kop, er zouden geen volksstammen (soms ook nog goedbetaald) actief zijn in de marketing als het niet zou werken
Heb me voor alle nieuwsbrieven die per email komen inmiddels afgemeld, van alle youtubekanalen van horlogeinfluencers ge-unsubscribed.
Laat dit nog ruimte voor het gebeïnfluenceerd worden door mede-forumgenoten?
Die Baltic zat ook in mijn oorspronkelijk lijstje van een roze dial. Maar té roos bevonden.
Ik ben bij deze gestrand, kan ik aanbevelen.
Als ze de kleuren waar hadden kunnen maken, dan was het wel een leuke optie. Maar op de socials zag je ook al dat veel van de echte foto’s met andere banden waren. Vaak met zwarte tropic, en in het ergste geval, dit soort vreemde kleurencombinaties…
Ja, jammer. Maar misschien duikt er nog wel eens eentje op. Of worden de populaire kleuren toch nog deel van de vaste collectie. Zowel de pink als turquoise op een BoR lijken me toch fijn.
Dit wordt vaker gezegd als er een merk met verschillende kleurtjes afkomt. Maar ik kan dit alleen maar toejuichen. I’m Pro Choice.
Ik ben er ook zeker niet op tegen, des te groter wordt de kans dat net die ene kleur er tussen zit.
Inderdaad. Maar ik ben het er wel mee eens dat het in dit geval een failure is, doordat de kleuren niet overeenkomen.
Jazeker! De Baltic was hier nog niet te zien (en die komt er verder ook niet, denk ik), dus ik had even moeten wachten…
Ik zou als schoonzoon er toch wel enige moeite mee hebben als ik met mijn schoonvader op kroegentocht zou gaan en hij zou een roze horloge dragen.
Ja? Want? Bang dat ze je voor homo uitmaken?
Jammer dat het niet helemaal werkte. Vind het een erg vrolijk en speels horloge, begrijp de aantrekkingskracht goed. En fijn dat het eind goed al goed is.
Op naar de volgende.
Jammer maar snap je keuze! Roze lijkt inderdaad fletser dan de renders/marketing foto’s.
Fijn dat ze (uiteindelijk) er nog in mee gingen.
Ben zelf nog wel blij met mijn bruine Hermetique gelukkig!
Leuk dat wij zo kunnen meedelen. Ik snap je kritiek echter goed. En ik geef een NA graag ruimer de tijd om te beklijven dus 14 dagen is weinig. Goed dat ze dat wel hebben gehonoreerd tegen de achtergrond.
Kleurenmatch wijzerplaat en band? Tja, het is ook bijna onmogelijk denk ik tenzij de band van hetzelfde materiaal is en ook achter saffierglas zit. Meestal houd je nu eenmaal verschil in diverse lichtcondities. Maar dat kleurverschil tussen wijzers en indices komt heel veel voor maar neemt niet weg dat het mij altijd dwars zit. Erger nog tegen een witte plaat. Misschien ook bijna onmogelijk te veranderen en dan ook nog het feit dat de lume oplaadt dus toch al andere kleuren begint aan te nemen door dat effect. Ik ben dus terughoudender geworden met horloges met uitgebreide lume. Hier vind ik het ontsierend opvallen, hoewel het me op foto’s van andere Hermetiques niet zo opviel.
Tenslotte vind ik dit roze best fris, maar wel mierzoet.
Jammer dat het horloge niet naar verwachting is en dat het zo’n gedoe was om je geld terug te krijgen.
Mijn ervaring met Baltic is dat het hele fotogenieke horloges zijn, maar dat ze in het echt vaak een ‘dit is het nét niet-gevoel’ geven. Maar ach, alleen door dit soort horloges uit te proberen kom je erachter of het iets voor je is of niet. Succes met de zoektocht naar je roze klatser
Mijn schoonvader, overigens een hypothetische stelling.