NA : Baltic hms003 salmon

Al een tijdje was ik op zoek naar een horloge met zalmkleurige wijzerplaat. En nu de zomer zijn intrede doet (qua seizoen, nog niet qua weer), werd deze drang als maar groter.

Dus… shortlist maken van zalmkleurige horloges.
De gebruikelijke modellen kwamen voorbij, met de gebruikelijke problemen. Vaak wordt de salmon variant in beperkte oplage gemaakt.
Uiteindelijke bleven er 3 over, de baltic (hms en de mr) en de orient RA-AC0M08Y. de Orient gaf ook weer het probleem beperkt beschikbaar, en degene die beschikbaar waren, dreven de prijs aardig op.
Uiteindelijk dus de Baltic HMS003 geworden! Erg blij mee en leuk omdat de zoektocht juist begon na het zien van dit prachtige horloge!

Fijn formaat voor mijn dunne polsjes, draait soepel op en oehh wat een lekkere plaat!

Nu de plaatjes

76 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst! Prachtige wijzerplaat. Veel draagplezier gewenst! :blush: :+1:

1 like

Mooie kleur en opgelegde cijfers :ok_hand:.

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie Baltic-zalm! :ok_hand:

1 like

mooi ding, mooie wijzerplaat ook! maar als je dit in een restaurant als zalm aangeboden krijgt dan denk ik laat maar…

1 like

indied :+1:
draag hem met plezier

1 like

Mooi elegant horloge!

1 like

Zomerse knaller!

Heel fraai, geniet ervan.

1 like

Mijn beste,

Wat een prachtige aanwinst!!
Ingetogen schoonheid met een stralende wijzerplaat.
Wat is die mooi zeg.:ok_hand:

Ik wens je er dan ook een langdurige polstijd tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met een mooi horloge.

Fraaie Baltic, mooie wijzerplaat! Veel plezier ermee.

Mooie aanwinst :ok_hand:

Mooi stijlvol horloge. Gefeliciteerd

Mooie horloge! Veel plezier ermee!

Leuk zomers horloge. De Baltic HMS is een fijn horloge met een leuke wijzerplaat. Veel draagplezier en tot in Baltic only.

1 like

Heerlijke zomerknaller! Geniet ervan!

Mooie aanwinst! Veel draagplezier!

Simpelweg prachtig :heart_eyes:. Zowel de kast, de lay-out van de wijzerplaat en de prachtige zalm kleur. Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like