Juist besluit, hij staat je goed!
Mooi ding hoor!
Prachtig!
Mooi horloge met een unieke wijzerplaat! Geniet ervan!
Thanks allen!
Heb er ook al eens naar gekeken, begint steeds meer te kriebelen! Zeker met deze mooie foto’s
Wat een aanwinst! Wil er ook 1
Dit moet een van mijn favo horloges van het moment zijn! Werkelijk prachtig!
Misschien wat off-topic; maar kennen jullie toevallig nog veel gelijkaardige modellen/referenties in de stijl van deze?
Ik ben aan het kijken om mijn eerste échte horloge aan te kopen, en deze staat alleszins hoog op het lijstje !
Idd Gaaf. waar heb je em besteld?
Thx voor het delen!
No date automaat is uitverkocht. Beste kans is helaas Catawiki, daar is een reseller actief uit de UK.
Edit:
Jammer inderdaad!
Maar ik zie dat de Slim(Quartz) nog beschikbaar is, ziet er net wel minder stoer uit zo.
Maar misschien wel eenvoudiger voor everyday carry
Het scheelt 4 mm, ik vind het daardoor wel echt een ander horloge geworden. Ik zou voor de fullsize gaan en die lui van Catawiki een mail sturen.
Ze hebben behoorlijk wat op voorraad en ik vermoed dat ze de enige reseller zijn die de resterende voorraad hebben gekocht zodat Balticus verder kon met de ontwikkeling van hun nieuwe lijnen.
Ja, visueel is het direct een ander object inderdaad.
Is ook een goed idee! Ik stuur even een mail! Bedankt!
Prachtig hoor.
Zit wel veel stof op die wijzerplaat
Voor de geïnteresseerden; De luidie het paar verkopen via Catawiki melden dat dit hun laatste exemplaar zou zijn!
Een stof ding
Je was de ‘s’ vergeten.
Fixed that for ya…
Thanks. Ook na een week dragen blijf ik het een top zomerklok vinden.
Deze komt van het aloude Marktplaatsch.
Ik neem aan dat je dit draadje al had gezien?:
Staan enkele leuke exemplaren tussen, maar voor die wijzerplaat is die Balticus wel lekker origineel. Er bestaat ook een flauwe kopie van Paul Rich van.
Die Schaffen van @Ssambass vind ik qua Oakie ook een mooie.