NA Balticus Stardust

Net toen ik had besloten dat 38-39mm voor mij de optimale maat was, kwam ik deze tegen. De Balticus Stardust met die o zo fraaie wijzerplaat. Snipverdehip. Die vond ik altijd al zo prachtig. helemaal na de review door @GiveMeYourDough hier. Met z’n 42mm echt wel groter dan dat ik zojuist weloverwogen voor mezelf had vastgesteld.

Zo’n beetje alle reviews op het wereldwijde web bekeken: is het echt wel de overweging van de aanschaf waard? En dan lees ik unaniem ja (mijn eigen ratio volledig buiten beschouwing latende). En tja: dan maar gewoon op mijn gevoel afgegaan.

De deal was snel beklonken en een dag later werd deze prachtige Pool al bezorgd. In het echt is hij adembenemend. Zonder direct licht een normale ingetogen plaat, maar zodra er wat licht op schijnt begint het feest; wanneer je ‘m een beetje draait in het licht fonkelen de sterren je tegemoet. Ik blijf er naar kijken. :star_struck:
Oh ja: en in het echt is hij ook best fors. Gelukkig wel prima draagbaar op mijn platte 17,5cm pols ondanks een lange L2L. Vanwege de hoogte niet echt makkelijk onder een overhemdsmouw passend, maar heel prettig als zomerklok onder de korte mouw.

Plaatjes:

Bedankt voor het kijken.

47 likes

Gaaf!

1 like

Thanks. Het is wel een knaller ja. :slightly_smiling_face:

1 like

Interstellar :star_struck: too infinity and beyond, mooie klok!

1 like

Zo dan !
Congratz !!

1 like

Voor het betere Buzz Lightyear of Han Solo gevoel. :grin:

1 like

Merci! :relaxed:

1 like

Just 3 parsecs away!

1 like

Machtig mooie interstellair dial en índices. Veel draag plezier ermee.
Jammer Out of stock.

1 like

Pas bij het maken van wat macroshots vielen me de indices op. Die zijn hier wel gelukt vind ik. :+1:
Thanks.

Gave wijzers, mooie kast, prachtige wijzerplaat. Mooi hoor :+1:

1 like

:+1: De secondenwijzer heeft ook een keurige lengte: tot aan de buitenrand. :star_struck:

1 like

Leuk om te zien dat er nog meer Stradusts zijn op HF!

Helaas zijn er geen halve schakels beschikbaar, driekwart van het jaar past het goed, in de zomer te strak en dan in een schakel er bij te veel :expressionless:

Foto!

4 likes

Gaaf! Blijft een tof ding, jammer dat ik hem te groot vond anders had ie wel een tijdje gebleven.
Wat je zegt, heerlijk horloge voor in de zomer onder een T-shirt.
Leuk dat mijn NA een inspiratie is geweest :hugs:

1 like

Op dit moment zit-ie als gegoten. Wordt het dus mijn zomerklok. :sunglasses:

1 like

Klein is-ie niet nee. En inderdaad gaf jouw NA wel een zetje in de juiste richting. :+1:

1 like

Nice :v:t3:

1 like

:blush: grote blij

1 like

Ziet er goed uit!

1 like

Mooi!

Gr. Marc

1 like