Net toen ik had besloten dat 38-39mm voor mij de optimale maat was, kwam ik deze tegen. De Balticus Stardust met die o zo fraaie wijzerplaat. Snipverdehip. Die vond ik altijd al zo prachtig. helemaal na de review door @GiveMeYourDoughhier. Met z’n 42mm echt wel groter dan dat ik zojuist weloverwogen voor mezelf had vastgesteld.
Zo’n beetje alle reviews op het wereldwijde web bekeken: is het echt wel de overweging van de aanschaf waard? En dan lees ik unaniem ja (mijn eigen ratio volledig buiten beschouwing latende). En tja: dan maar gewoon op mijn gevoel afgegaan.
De deal was snel beklonken en een dag later werd deze prachtige Pool al bezorgd. In het echt is hij adembenemend. Zonder direct licht een normale ingetogen plaat, maar zodra er wat licht op schijnt begint het feest; wanneer je ‘m een beetje draait in het licht fonkelen de sterren je tegemoet. Ik blijf er naar kijken.
Oh ja: en in het echt is hij ook best fors. Gelukkig wel prima draagbaar op mijn platte 17,5cm pols ondanks een lange L2L. Vanwege de hoogte niet echt makkelijk onder een overhemdsmouw passend, maar heel prettig als zomerklok onder de korte mouw.
Gaaf! Blijft een tof ding, jammer dat ik hem te groot vond anders had ie wel een tijdje gebleven.
Wat je zegt, heerlijk horloge voor in de zomer onder een T-shirt.
Leuk dat mijn NA een inspiratie is geweest