NA: Balticus Sterrenstof

Na er een topic over te hebben gestart, te hebben gewikt en gewogen, moest de Balticus er toch gewoon komen. Hier komt ook wel een stukje ongeduld bij kijken, daar ik mezelf niet eens de tijd gaf om er al te lang over na te denken.

Maar wat ben ik blij met mijn aankoop! De aventurine wijzerplaat vind ik prachtig en het horloge draagt met de 37 mm goed. Geen datum, geen poespas, gewoon een kwartsuurwerk.

Ja ze is praktisch, intermegalactisch.

wie kent het liedje Sterrenstof nu niet?

Foto’s bij het praatje:

92 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd toffe wijzerplaat :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA. Knappe wijzerplaat :heart_eyes:

1 like

Mooi materiaal! Inmiddels het tweede horloge op het forum met zo’n wijzerplaat als ik me niet vergis, toch @Cihanski?

Gaaf horloge, geniet ervan!

2 likes

Toffe aanwinst! Een beetje Aikon-esk, als je het mij vraagt. Geniet ervan!

2 likes

Helaas knal hetzelfde als die paul rich horloges waarmee instagram me doodspammed, niet zo fan van maar als je er graag eentje wou hebben, gewoon doen!

Gefeliciteerd met deze aanwinst!

1 like

Dat zijn die AP-aftreksels inderdaad, maar Balticus was er tenminste eerder :upside_down_face:

Je bent bacon voor het taalnazi topic, relax en lees je tex nog een X.

2 likes

Mooie NA, geniet ervan :+1:

1 like

Boeien

1 like

Komen gewoon van dezelfde leverancier hoor

Balticus en Paul Rich? Uh, neen.

Mwah… Mijn Cadisen van Aliexpress heb ik nog langer… :see_no_evil:

1 like

Sinds 2019(?) in bezit. Wel grotere case, dat moet ik toegeven en met NH35.

Balticus kwam er in 2017 mee zo te lezen, maar van Cadisen zie ik verder de prachtigste creaties. Mooie palm dial hebben die, vast van dezelfde leverancier als R. :upside_down_face:

Ik bedoel er niks vervelends mee verder. Ze halen hun cases uit China; Toch prima? De wijzerplaat en het formaat van die van jou zijn helemaal top. Geniet ervan.

1 like

Hoppa, vet ding hoor! Weet je wat daar mooi tegenover kan? Een Tank van bv Seiko. Ideetje? :wink::wink:

1 like

Zo heb ik het ook niet opgevat verder :wink:

1 like