Zelfs de vertaler had het er moeilijk mee schijnt
Enorm cool horloge, bijzonder en toch super universeel draagbaar.
Een winnaar!
En daarnaast zijn het gewoon door hen verzonnen woorden dus weet alleen fred zelf wat ie zegt
Eens! mooie dial, toffe uitstraling, staat je goed! Gefeliciteerd ermee
Mooi hoor, die wijzerplaat. Geniet er van.
Grappig genoeg ben ik best fan van de jeugd, en van ome Bas, maar dit is niet hun sterkste outing. Watsgeburt? Die track is niet wopwopwop.
Tof ding. Ik heb er ook ooit één gehad. 4 minuten lang en toen ging ie weer te koop.
Ik had een grotere, 42mm geloof ik, maar die was te lomp. Zonde want die dial is echt prachtig
Veel plezier ermee!
Een schoonheid
Veel plezier ermee!
Toffe wijzerplaat! geniet ervan
Van harte met deze prachtige Balticus! Mooie wijzerplaat ook.
Gefeliciteerd met deze
Erg mooi effect op de wijzerplaat wat je op foto’s en filmpjes niet volledig kan vangen ivm stereoscopie.
Ik heb zelf de grotere automaat ooit gehad, erg mooie dial. @Riepos heeft hem ook vaker gehad…
Maar kan helaas niet tippen aan de aventurijn platen van oa de Lange, Omega Speedmaster en CvdK. Kan je natuurlijk ook niet verwachten qua prijspeil maar uiteindelijk zit er nogal wat verschil in.
Proficiat. Lijkt me een plaat die niet snel gaat vervelen.
In je ruiltocht van een Vostok naar Rolex, toch? Dat heb ik met plezier gelezen en dat was de eerste keer dat ik de Balticus zag, met de “spuuglelijke” blauwe box.
Ik vind hem mooi Gefeliciteerd met de aanwinst
De merknaam op de wijzerplaat hadden ze van mij achterwege mogen laten
Hier een plaatje van mijn Smiths, zo’n aventurijn topic mag er zeker komen (in daglicht heel moeilijk te fotograferen, onder fel kunstlicht lukt dat iets beter)
Poging tot bewijs
Mooi horloge zo met die jubilee band
Dat is toch echt een andere kast hoor. Kijk maar eens goed naar de details en de vorm, zeker niet hetzelfde product.
Ik heb de “slim” no date zelf, erg mooi ding en de wijzerplaat is natuurlijk helemaal top!
Ja klopt. Leuk om te lezen dat je dat een leuk topic vond. Ik heb daar zelf ook veel plezier aan beleeft.
Dat is nog zacht uitgedrukt