NA band Watchgecko

Kleine NA, groot resultaat :wink: Sale bij Watchgecko, solid strap voor mijn Tissot T-Race Sport. Normaal op rubber, maar deze stalen kanjer doet het ook goed :facepunch:t2: Bovendien extra opgeleukt met een hier op het forum overgenomen prachtige clasp met micro verstelling! Imho een geslaagde combi, de hoogglans kast en clasp met de gematteerde band. Btw, de gematteerde roosters aan de linker zijde van de kast symboliseren de luchtinlaten van een racewagen, de pushers aan de rechterzijde schakelflippers :sunglasses:

15 likes

Volgens mij een geslaagde inhaal actie.

Wat een heerlijk sprekend thema horloge heb je daar om de pols zeg, de bracelet maakt het een flitsende combi…

1 like

Thnx :+1:t2:

1 like

Mooi ! Ik kon afgelopen nacht de slaap niet goed vatten en ook 2 banden besteld uit de sale, volgens mij heb ik deze ook besteld samen met zo een elastische NATO.
Hoe lang duurde de verzending ?

2 likes

Staat hem goed,Proficiat ermee.

1 like

Wat n band man :joy: top.

1 like

Ziet er goed uit! :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ja, echt mooie en goede banden! Ik bestelde vorige week dinsdag en kreeg als verwachte leverdatum 8 juli. Band was er gisteren :grinning:

1 like

Thnx!

:+1:t2:

1 like

Groffe coole uitstraling!

1 like

Persoonlijk vind ik de hoekige stijl vd band minder matchen met de wat rondere vormen vh horloge.
Die toolloze voorstelling in de sluiting lijkt me ook erg fraai.

1 like

Vandaag de mijne ontvangen, is in combinatie met mijn Glycine Airman best een heftige combinatie ( zwaar :grin: ) ben benieuwd of het mij gaat bevallen.

1 like

Mooi gedaan ! :+1:

1 like

Stoere combi .

1 like

Inderdaad, dank!

Thnx!

Dank!

Plaatjes?

Volgen nog, heb de band bevestigd en alle schroefjes voor de zekerheid met Bison lock bond vastgezet en daarna het horloge opgeborgen :grimacing:
Dit weekend bij daglicht wat foto’s maken.

1 like