NA: Bandje!

Mijn laatste aanwinst staat doddig op een damespols, maar bij mij gaat ie op de fles!

14 likes

Drink jij je whisky nou mèt of zonder ijs ?

gefeliciteerd met je NA btw !

Deze alleen met een drupje water…

1 like

Das een leuke! Mag ik vragen waar die gekocht is?

HA!

54 jaar leeftijdsverschil tussen ons Willem en we rocken allebei het stijltje als een koning! :crown:

Dat vind ik cool.

Mooi dat hij over is en ik heb hem ook opnieuw besteld voor mijzelf:

4 likes

Het bandje in elk geval niet bij de drankenboer…
Het is besteld in het buitenland. Han weet het adres wel. 'Tis in Zweden…

2 likes

Krijg je de fles er gratis bij?

@HanDavinci ah toe mag ik het adres?

1 like

https://www.cheapestnatostraps.com/collections/graphic-nato-straps

1 like

Merci!

1 like

Kek bandje.

De originele wordt hard aan gewerkt!
:wave:

Mag hopen enkel in afwachting op de revisie van de jubilee, Willem!
Het horloge zelf is prachtig namelijk.

Was het je alleen om een gratis fles te doen? :yum:

Viel te proberen haha.

Ik neem aan dat we het hier hebben over een pipetje Schots bronwater? :wink:

Tja het bandje…ik heb eigenlijk meer interesse in het smaakpalet van de drank, wat kun je ons daarover vertellen?

Kijk. Daar kom ik hier voor! Woorden die je niet vaak hoort.

Afgezien van dat pipetje is Talisker voor de beginner een vies medicijn, met de plicht er iedere avond een mondjevol van in te nemen zonder de neus dicht te knijpen… :persevere:

2 likes

Die whisky is top, een van mijn favorieten. Hoewel de Distillers Edition het toch wint van deze, naar mijn mening.
Horloge ook schitterend.

Dat bandje vind ik toch een beetje afbreuk doen, het spijt me…

Maar ja, over smaak…

Hallo Fate_etc.:

Ik loop nu al tientallen jaren rond met ‘polyinterpretabiliteit’ rondwarend in mijn achterhoofd.
In de hoop dit te kunnen inkorten voor een betere nachtrust heb ik ‘meerduidigheid’ bedacht.
‘Veelduidigheid’ lijkt mij minder geëigend. Ik wist niet dat de bloem der taalridders zich hier verschuilde
en hoop dat je door deze woorden nog meer reden hebt om op deze site te verblijven. :smile:

2 likes

Meerduidigheid, is dat niet een positieve insteek voor ambivalent?

Maar inderdaad. Het is een mooi woord. Beter dan het nodeloos moeilijke polyinterpretabiliteit. :thinking::+1::+1:

En ja, die NATO kan goed. Ik snap niet hoe Rolex liefhebbers het toch steeds maar over afbreuk blijven hebben terwijl Rolex met de OP, DJ en Explorer zulke enorme bandensletten op de markt blijft brengen.

“Positieve insteek”… foei, daar doe je toch niet aan mee he. :roll_eyes:
‘Ambivalent’ is m.i. contextgevoelig te omschrijven. Meerslachtig, meerwaardig, maar soms zelfs ‘onbestemd’.
Maar ik denk dat we zullen moeten verhuizen naar het taalnazitopic als we hierover doorgaan… :smile:

1 like