NA: bandjes

Mede horlogeliefhebbers,

Onlangs was ik opzoek naar een goede NATO band voor mijn mission to Jupiter.

Na hier veel te hebben rondgekeken en advies te hebben gevraagd, kwam ik toevallig op Temu terecht (het neefje van Ali).

Tegenwoordig luistert elke mobiel je af, zo daar kwamen de advertenties met horloge bandjes je om de oren vliegen. :laughing:

In plaats van de eerst beste te bestellen besloot ik om de tijd even te nemen om opzoek te gaan naar een band en verkoper met goede recensies.
Uiteindelijk kwam ik terecht bij iemand die duizenden deals had gemaakt en een zeer goede reputatie had.

Op de video en foto’s die deze meneer had geplaatst bij het product zag het er degelijk uit, dat bevestigden alle recensies van de kopers ook.

Nu na een weekje heb ik ze eindelijk thuis en kon ik aan de slag gaan met mijn mission to… bandjes verwisselen. Het was namelijk mijn allereerste keer. Even een paar tutorials gekeken en voilà! Gelukkig niets beschadigd! :star_struck:

De bandjes zijn redelijk soepel (zijn wel mijn eerste NATO bandjes), alleen bij het doorsteken worden ze wat stugger. Hopelijk komt hier snel verandering in.

Verder dragen ze heerlijk, en wat een bandenslet is dit zeg! Al zeg ik het zelf :sunglasses:

16 likes

Ziet er goed uit Davy!

Je kunt je lol op, op dit soort websites!

1 like

Lekker, hoor! En oh man, ik koop me echt helemaal gek aan bandjes, de laatste tijd. Heerlijk swappen! Nieuwe verslaving? :open_mouth: :grimacing: :wink:

2 likes

Nice

1 like

Goed bezig! Maakt wel nieuwsgierig welke aanbieder je gevonden hebt. Kun je naam of link delen? Dan kan een meelezend bandenswappend forumlid meteen los :slight_smile:

2 likes

Naast de verslaving aan horloges is er idd nu ook een swap verslaving op komst :joy:

1 like

Hierbij de link, hoop dat het gedeeld mag worden.

https://share.temu.com/p0Qq9rzz4GA

En iets minder duur dan telkens een ander horloge kopen :smirk:

2 likes

Mijn beste,

Veel draagplezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like