NA: Batman by Lionstrap

Voor wat betreft horloge aankopen ligt het momenteel even stil. Mijn set van Omega Speedmaster en Damasko voelt dusdanig goed dat ik er momenteel weinig mis. (eigenlijk is het potje gewoon leef, maar dat bekt niet zo lekker)
Dus dan ga ik mij op andere zaken richten. Ik ben geen bandenswapper, maar zowel de Damasko als de Speedy lenen zich hier pirma voor.
Enigszins aangestoken door de heren @Igor, @Sprinter en @Scheek, heb ik mij laten verleiden door contact op te nemen met Joe van Lionstrap. Joe maakt custom straps, maar staat voornamelijk bekend om zijn comic thema. Ik heb daar wel wat mee.

Contact met Joe verliep lekker soepel, dezelfde dag had ik samples in mijn mailbox en kon ik een keuze maken voor design, lengte en eventueel buckle.
Af en toe een mail gehad van Joe met de voortgang en vandaag lag er een envelop in de bus.

Oordeel zelf; ik vind het lekker fout en ik voel me weer tien jaar jonger… :slight_smile:





25 likes

Stoer! Ik vind m top @SwedishChef. Bij mij is ook zo’n periode aangebroken, waarbij de middelen het niet redden tegen de wensen hahaha. Dan is bandenswap a la @anon50762135EV de oplossing. Enjoy!

2 likes

Cool gedaan! Ben stiekem heel erg benieuwd hoe je strap zal staan op de Speedmaster :yum:

1 like

Ik heb de stalen band van de Speedy al los gehad. Maar de nieuwe van band was nog een beetje stug, dus ik kreeg hem er niet lekker tussen. Ik wil de Speedy nog ontzien.

2 likes

Super geinig die comic banden :+1:

1 like

Gave combi :sunglasses:

Bijzonder is altijd bijzonder en dus leuk om te zien. Ik vind m wel kicke.

Hij is leuk!

6 likes

Erg gave combi Siedo! Staat wellicht nog beter op de Damasko dan op de Seedy, al is de Speedy natuurlijk de ideale bandenslet!

2 likes

Dat denk ik zelf eigenlijk ook. Maar ik wil het nog wel eens proberen. Uiteraard wordt dat vast gelegd.

Als een echte Marvel/Star Wars/Superhero Geek vind ik de band echt super goed man!! Geniet ervan:+1:

1 like

Als Batman/comics fan kan ik t niet laten om hier niet op te reageren. Wat n vette band :+1:

Ook ik vind em op de damasko beter tot z’n recht komen.

1 like

Super gaaf! Komt ook mooi uit op die Damasko door de soberheid van de klok vind ik, mooie combi!

1 like

Top man. Ik vind 'm geweldig.

1 like

Bedankt. Ik heb er vandaag met plezier naar gekeken.

Mooi!

Ik wil em op de speedy zien! :slight_smile:

1 like

Ik ook. Misschien dat ik daar het weekend even voor ga zitten. Ik moet het swappersvak nog even leren. :wink:

als comic fan vind ik dit helaas niet best of both worlds… Solly!

1 like

Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je mening. :slight_smile:

1 like

Erg cool Siedo! :snowflake::thumbsup:

Kun je me misschien vertellen of deze banden volledig tegen water kunnen? (Op de site staat waterafstotend, dus ik denk niet helemaal. Maar als hij mooi blijft en er gewoon mee kunt zwemmen, wil ik er ook een!:heart_eyes:)

1 like