NA Bauhaus Style

Proficiat met deze Junghans Max Bill :ok_hand:Het laat zien dat je met weliswaar minimale stijl kenmerken een ingetogen ,maar krachtige uitstraling ,blijvend kunt bewerkstelligen :+1: veel plezier er mee !

Gefeliciteerd, mooi horloge.
Door de bolle achterkant draagt hij fijn.

Schitterend — geniet ervan!

Stiekem wil ik (precies) die ook nog wel. :see_no_evil:

Gefeliciteerd, tijdloos horloge!

Hier kun je volgens mij helemaal mee los gaan, bij die wijzerplaat past letterlijk zo’n beetje elke band.

1 like

Een klassieke schoonheid.

Gefeliciteerd met je NA :+1: :ok_hand:

Heel fraai, gefeliciteerd!

Schitterend! Proficiat. Geniet ervan

Dank allemaal! Mooi om te zien hoeveel mede-bewonderaars van dit horloge er zijn.

1 like

Heel erg mooi Top minimalistisch en tijdloos Heel erg veel plezier ermee. Draag hem veel en vaak
is :heart_eyes: :star_struck:

Dit is en blijft een klassieke beauty in al zijn eenvoud. Ik heb de mijne al jaren in bezit en nog nooit overwogen om deze te verkopen. Daarnaast een horloge waar je met veel verschillende banden (leer, natostrap en milanese) kunt experimenten.

Gefeliciteerd :partying_face: met dit pracht exemplaar​:+1::+1::+1::+1:

1 like

Ook mooi. Gefeliciteerd, de no-date Junghans Max Bill horloges zijn de leukste, en je hebt de kekke met de arabische cijfers gekozen. Veel plezier er mee!

1 like

prachtig, ik was hier zelf ook voor aan het kijken maar aan het twijfelen tussen quartz en automaat. Men zegt dat je het automatische uurwerk best hard hoort, is dat zo ?

Da’s wel een puntje waar de Junghans er op de verkeerde manier uitspringt. Bij het oor houden en een beetje schudden, klinkt verontrustend. Kijk je weer naar de wijzerplaat en cleane look, dan treedt subiet ontspanning in…

1 like

Ja daarom denk ik aan de quartz aankoop. Maar beide is mooi

De plexi en dunne kast versterken het geluid idd hard.