Ik zie nu dat ik dat helemaal niet vermeld hebt, maar de Longines moest dus ineens naar service in december. Maar die staat nu pas voor begint maart dat die klaar is. Geen probleem dus. De laatste betaling voor de Pook was ik wel enigzins vergeten erbij te rekenen. Dat was dus een beetje schuiven met fondsen.
Heel mooie aanwinst. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Gefeliciteerd met deze blauwe topper!
Ik wil ook nog eens de nato proberen.
Toppie , gefeliciteerd
Was bij Schaap binnen een week binnen, dus viel mee.
Hoeveel was je kwijt?
Dat was €160,- en dan zetten ze hem er nog voor je op als je wilt terwijl je een kop koffie drinkt.
Mooie Tudor! Ik heb zelf ook wat geprutst met de positie van de sluiting, maar wel een goede comfortabele plek gevonden. Wel heb ik direct zodra hij gereleased was een halve schakel gekocht bij onze Oom; dat geeft wat meer opties met pasvorm (plaatsing sluiting en geeft de juiste quick adjust opties), dus wat mij betreft is dat een aanrader.
Geniet ervan!
Edit: 4 schakels op de 6u positie, 5½ aan de 12u kant --> dan zit de sluiting perfect rond de onderkant van de pols
Proficiat! Heb dezelfde, blijft een bijzonder stuk. Verfijnd, discreet en tijdloos.
Tip: nooit weg doen! Je zou er sowieso spijt van krijgen!
Ik heb 5 en 6 en zit het horloge goed zonder teveel te schuiven, maar soms net te strak en dan drukt die een beetje. Hopelijk helpt die halve. Heb ook geprobeerd met de sluiting iets meer de andere kant op (beide posities) maar dan drukt ie weer meer met of de beugel of de onderkant van de klep.
Aantal schakels is natuurlijk voor iedereen anders gezien de polsomtrek en vorm van de pols. Algemene regel bij is in ieder geval altijd 1 of 2 schakels langer aan de 12 uur kant.
Nu trouwens de Forstner band erop zitten met de uitschuifbare schakel. Kreeg de oem band maar niet lekker aangepast. ook niet met de halve schakel van Ome Seiko. Bij deze is de beugel van de sluiting ook een stuk korter waardoor deze lekkerder op mijn smalle pols zit.
Mooi horloge.
Ik had hetzelfde met de gewone black bay, een schakel te weinig net te strak, een schakeltje extra net te wijd.