NA: BB58 blue en dat is nog maar het begin

Prachtig horloge. Die Tudors gaan mij steeds meer bekoren.

1 like

Geweldige nieuwe aanwinst, prachtig model de bb58 :heart_eyes:

1 like

Hele mooie aanwinst. Erg aantrekkelijk deze 58.
Mooie collectie!

Veel succes met het vervullen van deze wens.

1 like

Wederom een leuke NA met mooie foto’s. Geniet ervan :sunglasses:

1 like

@WristCandyheeft er eentje te koop staan van 2019 :smiley:

1 like

Mooi! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig horloge! Geniet van deze nieuwe aanwinst

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Ah, dan heb ik je verkeerd begrepen! Ik kreeg die indruk omdat de post op mij een beetje overkwam van “ik heb een BB58 gekocht, maar eigenlijk wil ik een Rolex” en daarna ging het vooral daarover. En ik dacht dat in je 3-piece collection geen plek meer was met een Sub, je (overigens erg mooie!) Tudor date + day, maar dat had ik verkeerd begrepen, excuus. Lijkt me een top collectie zo!

Nogmaals geniet er van. Ik heb zelf voor de zwarte gekozen omdat die me meer aanspreekt, maar onder ideale omstandigheden had ik ook de blauwe voor de afwisseling, haha. Maar dat ga ik niet doen, dan liever iets anders.

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Geen probleem hoor. Nee ik waardeer enorm wat ik heb. Maar dat had ik 2 jaar geleden ook al met m’n drie Seiko’s die ik vol trots toonde. :smile: Maar ik vind het vooral leuk om te zien hoe mijn collectie evolueert. Wat dat betreft waardeer ik die SKX011 ook nog enorm.
Ik heb inderdaad wat meer geschreven over een eventuele toekomstige NA omdat er al zóveel NA’s zijn geweest over de BB58 dat ik dat al niet meer kan overtreffen. :sweat_smile:

De zwarte BB58 is overigens ook prachtig! Ondanks dat alleen de kleuren anders zijn vind ik het meteen een heel ander horloge. Dat doen ze wel knap bij Tudor. :ok_hand: Over 30 jaar zijn dit nog steeds mooie horloges.

2 likes

Ja eens, dat heb ik ook. De blauwe vind ik wat moderner/strakker, en hoewel ik dat zeker geen nadeel vind over het algemeen, is de zwart/rood/gilt combinatie extra retro wat ik super goed vind passen bij een horloge dat een en al retro is :slight_smile:

1 like

Prachtige aanwinst. Geniet ervan. :+1:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd! Ik ben zelf meer fan van de zwarte (die ik weer heb besteld), maar de blauwe is ook zeker niet verkeerd.

Wat de Sub betreft: mocht je in Amsterdam zijn toevallig, geef een gil, dan kun je mn sub date passen (nieuwe model).

1 like

Prachtige aanwinst, ook de ‘58 is een topper. Ben benieuwd wanneer je aan de Rolex toe bent maar dit is al een prachtige collectie zo :ok_hand:t2:

alleen wat nou als Tudor volgend jaar de Sub heruitbrengt :grimacing:

1 like

Leuk verhaal, ik heb de blauwe BB58 ook en die draag ik het meest. Zo comfortabel…

1 like

Nice aanwinst! Goede fotos! Kijk al uit na t volgende verhaal als je de Rolex hebt.

1 like

Mooie aanwinst .

1 like

Mooie aanwinst collega!:ok_hand:t3:

Leuk geschreven, veel plezier gewenst.

1 like

@Petteflet, gefeliciteerd! Prachtige aanwinst.
Mag ik jouw vragen wat jij van de wijzers vindt? En nee, ik bedoel niet de esthetiek van de wijzers maar de kwaliteit (‘look and feel’) van de wijzers.

1 like