Wat een beest inderdaad! Lekker man!
Van Harte Gefeliciteerd met dit prachtige horloge en natuurlijk ook met je verjaardag.
Van harte! Wát een telefoontje ook om te krijgen zeg. Prachtig horloge. Geniet er van.
Dank je
Compleet verschillende horloges
Wel leuk dat de interchangeable stalen band ook past op de khaki diver
Inderdaad
Thanks
Wat een foto’s weer, subliem op beeld vastgelegd.
Thanks
Heerlijk! geniet ervan en nog van harte gefeliciteerd!
Goede foto’s erg mooi, de wafel vond ik nooit mooi maar nu wel. Zal door de goede foto’s komen.
Proficiat.
Fantastisch! Wat een beest inderdaad Gefeliciteerd!
Geweldig, wat een ding. Wat ik gaaf vind: gewoon 95% zelfde horloge als in 1992. Maar dan new and improved. Denk dat er nog niet veel van rondlopen in NL.
Zeker qua looks
Verschillen: de indeling van de chronograaf, de uren- en minuten zijn van plaats verwisseld, nieuwe AP kaliber 4404, een flyback chronograaf, gangreserve van 70 uur. Het uurwerk is zichtbaar door de saffieren caseback, een 22K roze gouden rotor
Rubber tussen case en bezel was eerst noodzakelijk qua functionaliteit (waterdichtheid et cetera), nu niet alleen functioneel maar ook esthetisch
Dubbel gefeliciteerd, eerst met je verjaardag en dan natuurlijk met je AP die niet voor niets the beast genoemd wordt. Wens je natuurlijk veel draagplezier met deze topper
.
Zelf nog nooit in mijn handen gehad, laat staan om de pols. Maar zou zeker niet misstaan om mijn pols, precies de goede maat
Mooi man.
Heel veel plezier ervan.
Gefeliciteerd. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met deze stijlvolle aanwinst.