NA, Bell & Ross V2-94 Chrono

Gaaf deze Chris… die kom je zelden tegen, zeker met een snuifje zout van de friet erop :joy::+1:
Geniet ervan… samen :muscle::smiley:

3 likes

Mooi horloge en leuk verhaal! Dank voor het delen.

1 like

Tof horloge! En een mooie trip ernaartoe gemaakt, dat is ook altijd leuk. Geniet ervan!

1 like

Prachtige aanwinst en heb zelf ook het genoegen gehad om een B&R te mogen dragen en ze zijn fantastisch…

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Leuk man!

Wat een leventje :heart_eyes:

P.S. dat horloge in die bak friet :joy:

Fixed that for you.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Bell & Ross chronograaf, dat was nog eens een leuk reisje!

1 like

Werkelijk prachtige aanwinst :+1::+1:
heel veel plezier ermee!

2 likes

Leuk tripje zo, doe je goed!!

1 like

Haha wat dacht je van die andere mensen op het terras en de meisjes in de bediening. :upside_down_face:

2 likes

:joy: had ik nog niet gezien…prachtig Chris! :joy:

3 likes

Fantastisch reisverslag ook en een mooie NA. Midden tussen de friet :joy::joy::joy:

3 likes

Ik stel voor dat jij de volgende keer met mevrouw De Ree (of meneer De Ree, zo goed ken ik je niet) naar Duitsland rijdt in plaats van dat je als een naïef tienermeisje een berg geld overmaakt naar een onbekende en met alle geluk van de wereld op het laatste nippertje door een Duitse bank, bij de financiële afgrond wordt weggegrist.

Very-friendly-old-Italian-man

8 likes

Mooie aanwinst en op een mooie manier verkregen!
Veel draagplezier!

3 likes

Van harte! Mooie aanwinst en dito trip.
En idd zeg, zag het pas door de comments dat het horloge gewoon in een bak patat ligt :rofl::rofl::joy:

1 like

Maar ook nu heb ik een fantastisch verslag kunnen schrijven :metal:

1 like

Gefeli!
Gaaf ding!
Is dit een plexi?

1 like

Mijn beste,

Wat een reislustige nieuwe aanwinst!!
Leuk gedaan!!
Ik wens je er een bewogen tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Wat een prachtig horloge, van een merk dat hier te weinig voorbij komt. Veel (en lang) plezier ervan.

1 like

Hoezo? Heeft zij het horloge gesponsord? Heeft zij de reis betaald? Heeft zij het hele eind gereden?
Nee? Nou dan mag ze blij zijn dat ze een leuk uitje heeft gehad.

Maar tja, wat weet ik er van. Ik heb dan nu ook geen vriendin :clown_face:

Proficiat met je NA en je vriendin.

2 likes

Dank je wel en nope, het is saffier.

1 like