NA, Bell & Ross V2-94 Chrono

Beste mede forummers,

Ik had m’n oog al enige tijd op een Bell & Ross V2-94 Chrono laten vallen. Ik weet dat hij wel eens voor een kruising tussen een Speedy en een Daytona wordt versleten en derhalve geen eigen gezicht zou hebben maar voor mij een mooie aanvulling op een Speedy pro die ik heb gehad, door de aanwezigheid van een schroefkroon en schroefpushers. Een ETA uurwerkje verzorgt bovendien de timing dus dat zit wel goed. Maar waar het horloge eerst even te bekijken en wellicht aansluitend mee te nemen?

Het antwoord bleek wat zuidelijker te liggen…

Een allervriendelijkste Fransman heeft ons daar te woord gestaan en aansluitend z’n horloge afgestaan. :joy:

In verband met de reistijd heeft m’n vriendin voor vanacht weer een overnachting geboekt maar gelukkig wel via booking.com:sweat_smile:

Een hapje eten diende in een aansluitend restaurantje te gebeuren, dus dat hebben we maar gedaan. :+1:

En tot slot een lekker Portje, op een goede reis naar huis maar weer. :+1:

Heel veel dank aan mijn vriendin, I’m a lucky bastard… :pray:

Fijne avond iedereen!

83 likes

Potdomme Chris wat een heerlijke NA weer :ok_hand:

Ps je bent dus niet voor het vintage model gegaan…die met oranje tinten. Vond ikzelf ook heel erg gaaf. Maaruh dat terzijde :sunglasses:

2 likes

Wat van ver komt, is lekker. Dat blijkt wel weer :smiley::+1:t2:
Van harte met de mooie NA!

1 like

Daar gaat die weer hoor :smile: Je hebt een goed leven Chris. Geniet van je Bell & Ross…de hele vijf dagen dat je hem gaat hebben :roll_eyes:

Maar volgens mij zijn de uitstapjes bij jou samen met je vriendin nog veel leuker dan de horloges :sunny:

5 likes

Geweldige aanwinst met een mooie bijbehorende ervaring. Geniet ervan👍

1 like

Die is gaaf zeg!!!
En een mooie roadtrip er bij…:ok_hand:
Veel plezier er mee…

1 like

Mooi horloge, leuk uitje, lekker gegeten en in goed gezelschap!:+1:

1 like

Topper weer :+1: wat is dat bord herrie? :thinking:

1 like

Leuk leuk! Geniet ervan. Lekker anders deze chrono.

1 like

Een leuk verhaal om te lezen en je hebt het overduidelijk naar je zin gehad! Geniet van je prachtige Bell & Ross en de herinnering die deze reis heeft achtergelaten. :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst, en wat een straf om helemaal die kant op te moeten :wink:

1 like

Kijk eens aan. Het aangename met het aangename combineren :+1:. Genieten!

1 like

O-o-o wat fraai ja echt waar, van harte!

1 like

Erg mooie NA! En dat uitstapje erbij maakt een mooie herrinering bij het horloge!
Veel draagplezier maar dat zit wel goed heb ik het idee :smiley:

1 like

Ik heb geen idee Rik, ik kon de kaart niet lezen maar vermoedelijk Spätzle met gratineerde kip… :joy:

1 like

Een topper !!!
De Bell & Ross trouwens ook.
Veel plezier nog met beide :smiley::+1:

1 like

Ah, de Elzas :plate_with_cutlery:, enjoy :ok_hand:

1 like

Mooie NA, veel plezier ervan!

1 like

Mooi horloge en reisje.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Maareeehhh, zit je vrouw je niet meewarig aan te kijken als je het horloge in de schaal patat legt? :joy:

6 likes

Al een tijdje niet meer… :grin:

5 likes