Bell & Ross V2-94 Black Steel

Bezit iemand de V2-94 Black Steel en wil je info en wat foto’s delen?
Ik ben benieuwd of deze met vele banden te combineren is en hoe de ervaring is.


Voortzetting van de discussie Bell & Ross Only:

6 likes

@ThaPapper…kom er maar in met foto’s van jouw oude. :sunglasses:

3 likes

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar gezien de kleur en vorm lijkt dit mij een bandenswapper bij uitstek.

3 likes

There you go. :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Die had ik van het weekend inderdaad al gezien en gelezen. Leuke NA van een mooi horloge.

2 likes

Ik vond het zelf overigens een prima en veelzijdig horloge maar door mijn wispelturige karakter, is de looptijd bij mij niet heel erg lang geweest… :hugs:

@koetsjh hem ook een tijdje gedragen, misschien heeft hij nog wat zinvolle ervaringen te melden? :thinking:

3 likes

@Deltre heb je ‘opvolger’ van de br V2-94 ook al eens gespot, de br v3-94? Die lijkt mij nog gaver maar helaas nog niet in het echt mogen aanschouwen.

Bell&Ross v3-94, onbekende parel of een wannabe mix van 'alles'?

2 likes

Ha, inderdaad. Ja, ik moet zeggen dat ik toch echt wel onder de indruk was van de afwerking en kwaliteit.

Ik heb, nadat hij bij mij al weer weg was, later nog een paar keer een Bell & Ross gepast, inclusief de “vierkante” varianten. Het is toch wel een bijzonder merk.

En wat @ThaPapper zegt, over het algemeen was dit specifieke model ook best veelzijdig. Afleesbaarheid is top!

Overigens heb ik hem alleen op staal gedragen en heb ik niet geexperimenteerd met andere banden.

3 likes

Die heb ik zeker ook gespot en ook even in mijn lijstje gehad maar ik vind de kast ervan niet zo mooi. Ik merkte dat de V2-94 in mijn hoofd bleef hangen. Maar hij is aan de prijs, niet makkelijk verkrijgbaar en schrijft enorm af heb ik zo gelezen.

1 like