NA Benson watchwinder

Nadat ik mezelf hier op het forum heb aangemeld 4 jaar geleden zei een medeforum lid dat dit het begin zou worden van een horloge verslaving. Waarna ik mijn eerste “dure” horloge in ontvangst nam, een Baume et Mercier Classima. Op dit moment was ik nog overtuigd van het feit dat dit horloge voldoende was naast mijn dagelijkse klokjes en de verzameling van horloges weg mee zou vallen.

Niets bleek minder waar je en de verzameling van horloges bleef groeien en groeien steeds meer automaten namen deel aan de collectie, ik had had een mooie watchwinder gekocht voor 4 horloges 3 jaar geleden en dacht wederom hier kan ik wel even mee vooruit…

Je raad het al de verzameling bleef groeien en op het moment heb ik 6 automaten. Zoekende naar een vervangende winder werd ik gisteren op mijn verjaardag verrast door mijn vriendin die hier via het forum een mooie Benson watchwinder heeft overgenomen van @ChetBaker. Dolblij met dit kado heb ik gelijk een nieuw plekje gecreëerd voor mijn horloges, onderdelen en boeken.

De Benson zelf is ideaal, elke winder is afzonderlijk in te stellen, iets wat mijn vorige winder niet kon, 1 stand, daarbij is er ook nog plek voor mijn quartz aangedreven horloges.

Zie hieronder de mooie nieuwe watchwinder, ik ben er in ieder geval heel blij mee.

Wederom zeg ik weer, voorlopig heb ik geen grotere nodig al heb ik nog wel wat zoek verzoekjes uitstaan…

Mocht je zelf een Benson watchwinder willen aanschaffen maar je hebt wellicht nog vragen of je wilt iets anders specifiek weten feel free to ask!

Hieronder wat foto materiaal:


14 likes

zeer mooi, en ja een uitbreiding staat voor de deur :joy:
ik kan erover mee spreken, momenteel 22 horloges op de winder staan :smiley:

1 like

Pfffff dat ziet er perfect uit zeg :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Zei je toch😂

Nog gefeliciteerd en een mooie watchwinder👌🏾

1 like

En wat een gelijk heb je gekregen… :wink:

1 like

Congrats. Staat keurig hoor!

2 likes

Mooi kastje zo :ok_hand:

1 like

allereerst alsnog gefeliciteerd met jouw verjaardag! 🥳

Dan natuurlijk gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik zou er ook één moeten hebben, omdat er inmiddels genoeg automaten in de collectie zitten…

En dan:

Betekent dat dat zij hier lid is? Sinds kort, alleen voor die aankoop of leest (of ‘doet’, misschien zelfs) zij ook regelmatig mee?

1 like

Thanks! Ze is nog geen lid maar leest zo nu en dan wel mee op het forum! Ze heeft sinds 1 maandje ook haar eerste Meistersinger en verdiept zich er steeds meer in dus wie weet…

1 like

Strak ding! Mooi setup zo. :ok_hand:

1 like

Mooi ding ziet er strak uit.
Gefeliciteerd.

1 like