NA: bereikbare graal Tag Heuer

Ik ben waanzinnig blij met mijn Tag Heuer, maar er zijn zo waanzinnig weinig mensen die dit begrijpen :man_shrugging:t3:

Vandaar dat ik deze NA graag met jullie wil delen.

Jaren geleden kwam een buurman na een paar maanden op zee thuis met een pak dollars en een Tag Heuer 2000. Ondanks de wisselende emoties die het merk op HF oproept, heeft dit een onuitwisbare indruk op me gemaakt.

Na veel geflipper moest het er in 2020 toch van komen, mijn eerste “echte” horloge. Budget aanwezig dus kon de zoektocht beginnen, eerst naar de juwelier om te passen:

43mm, ondanks mijn 19,5cm pols toch echt te groot.

Formule 1, maat goed maar… nee

Oh jee, afleiding. Op foto’s heel mooi maar IRL niet mijn ding.

Het was duidelijk, het moest een Tag worden en dan van de vorige generatie. Subtielere wijzers en indexen, rustige kleurstelling en voor mij de perfecte combinatie tussen sportief en chique in de perfecte maat 40,5mm.

Na een gezocht topic, hulp van HF’ ers en een aantal goede voorstellen. Op de valreep in 2020 twee uurtjes in de auto gezeten voor een full set met recente service in de perfecte kleurstelling: de WAY 2113 slate grey

Niet eerder was ik zo tevreden met een horloge, geen spoortje twijfel deze mag blijven!! :star_struck:

166 likes

Mooie aanwinst, van harte gefeliciteerd!

1 like

Proficiat en veel plezier er mee.

1 like

Wow, dat is een van de mooiste TAG’s die ik ken.
Goede keuze!

1 like

Hele mooie. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!!

TAG Heuer heeft mooie horloges!

En het belangrijkste… JIJ vind het horloge mooi! En daar gaat het om!

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan!:heart_eyes::+1:

1 like

Gefeliciteerd! Belangrijkste is uiteraard dat jij er blij mee bent, en dat is duidelijk zo! Maar deze die je hier gekozen hebt is ook gewoon een mooi uurwerk.

Zoals je zelf hebt ondervonden is gewoon goed zoeken in dat merk.

Geniet ervan!

PS: Ook gewoon mooie detail beelden!

2 likes

@LUWE

Thnx! Zo is het

Het sentiment op het forum is niet echt een realistische afspiegeling van de maatschappij. Heel mooi horloge overigens. Niks mis met TAG.

2 likes

Geduld is een schone zaak, een paar keer bijna 1 aangeschaft in een andere kleur of met een andere band of zonder papieren… ben heel blij dat ik me heb kunnen inhouden. Nu helemaal content!

2 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi horloge. Ik vind de bracelet ook erg mooi.
Helemaal tof de herinnering die je eraan hebt toen je een Tag voor het eerst zag. Dat heb ik een beetje met Breitling.

2 likes

Dat is zeker waar, in mijn omgeving is niemand onder de indruk van een GS. Is toch gewoon een Seiko? Maar zoals eerder gezegd, IRL valt het niemand op wat ik om mijn pols slinger. Dus dankbaar voor HF

1 like

Dat is belangrijk, dat je jezelf de tijd geeft om je ideale Tag te vinden!
Je moet soms geduld hebben, maar hij gaat voorbij komen, vroeg of laat!
Voor mij is de Tag Heuer Carrera ook een holy grail, wat anderen er van vinden boeit me niet zo…

1 like

Ach, ‘gevoelens bij een merk’. Schoonheid van horloges is niet afhankelijk van het stempeltje op de plaat en dit is zeker een mooie. Proficiat en goede foto’s!

3 likes

Proficiat !
Mooie TH :ok_hand:

Couldn’t care less :upside_down_face:
Gewoon je eigen ding doen !

2 likes

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Goed gekozen. De mooiste TH!

1 like

Topper! Geniet ervan.

1 like

Mooi horloge hoor, en dat is juist het mooie van je graal. Dat is voor iedereen persoonlijk.

Laat je de pret zeker niet bederven door bepaalde trends of hypes online. Wat vandaag top is, is morgen weer helemaal niks.

Veel plezier met je horloge!

2 likes