Wow. Wat een geweldig cadeau! Mooi om zo afscheid te nemen van je collega’s die kennelijk heel goed weten wat er bij jou tikt.
Ik heb zomaar het idee dat jij niet snel een probleem gaat krijgen met een overschot aan vrije tijd.
Geniet van je pensioen, je mooie hobby en je fraaie gereedschap!
Dat is een mooi cadeau zeg. Dat je het maar verschrikkelijk lang mag gebruiken.
Ik wens je een fijne pensioentijd Petra!
En gelijk een prima en heel praktisch cadeau mee gekregen.
Je mocht zeker iets noemen wat je leuk vond? Dat was bij mij wel zo. (Had ook een leuk afscheid en dat is toch belangrijk.)
Heb nog regelmatig een borrel met de oude collega’s, kan het je aanbevelen! Veel plezier!
Ja, ik mocht een verlanglijstje indienen. En deze set had ik al een tijdje oo het oog.
Hebben wij een bruine kroeg in Bilthoven?
Mooie set in ieder geval!
Tof cadeau, nu genieten van je pensioen en lekker knutselen.
Geniet van je verdiende vrije tijd! Dat komt vast wel goed met zo’n mooi cadeau.
Gefeliciteerd en geniet van je pensioen !! Mooi cadeau hoor, daar kun je wel wat mee gok ik
Leuk dat het RIVM ook aan je horloge-virus heeft gedacht Geniet van je pensioen, want werken is leuk, maar er gaat zó veel tijd in zitten…
Geniet van je pensioen en je mooie afscheidscadeau.
Mooie attentie, geniet van de vrije tijd met volle teugen
Ben je nu al wakker Petra?
.
Geniet van al deze vrije tijd, zal misschien eerst nog als een lange vakantie voelen.
Leuk cadeau, ga je horloges nu echt flink onder handen nemen?
Gefeliciteerd met je pensionering en het cadeau.
Wat een leuk kado voor een memorabel moment. Geniet van je pensioen!
Een oud-collega ga ik nog regelmatig mee lunchen. Die zegt over zijn pensioen “het is bijna net zo leuk als werken”.
Klopt. Niet echt een bruine kroeg natuurlijk, maar het doet een beetje eraan denken.
Mooi kado, veel plezier er mee!
Mooi hoor.
Daar heeft mijn tante ook gewerkt
Mooi cadeau zeg! Geniet van je pensioen!
Heel leuk dit . Geniet van je pensioen
Dan ken ik haar misschien wel.
Zou nu 90 zijn dus ik denk het niet