NA: bergeon toolset

Vandaag had ik mijn afscheidsreceptie vanwege mijn pensionering.
Ik zag er tegenop , maar dat was niet nodig. Het ging gemoedelijk en het was gezellig, zo in een bruine kroeg in Bilthoven (ik heb bij het RIVM gewerkt, vandaar).
Ik heb een Bergeon toolset gekregen: geweldig, want, zoals jullie weten, hartstikke duur.
En: goed gereedschap
is het halve werk:

146 likes

Mooi cadeau voor dit memorabele moment! Geniet van het welverdiende pensioen.

1 like

Leuk cadeau! Veel plezier ermee. Enneh. Fijn pensioen gewenst, ofzo. Weet niet wat je iemand wenst die met pensioen gaat :joy:

2 likes

Geniet van beide!:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

geniet van je pensioen en je mooie gereedschapsset

1 like

Attent cadeau, kennelijk stond je bij de RIVM ook al bekend als een horlogeklusser … :wink:
Geniet ervan!

2 likes

Leuk cadeau, geniet van je welverdiende pensioen :blush:

1 like

De wekker een uurtje later, een beter ontbijt en eindelijk tijd om het 50+ magazine helemaal door te lezen. Daar was nooit tijd voor. Denk ik … :sunglasses:

2 likes

Klinkt goed! Behalve dat laatste. Maar dat zal ongetwijfeld iets met de leeftijd te maken hebben😁

2 likes

Wat een mooi afscheidscadeau! Leuk ook dat ze je een mooie dag hebben bezorgd. Geniet van je welverdiende pensioen!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je pensionering. Ik heb fijn werk, ik zou niets anders willen doen, maar als ik morgen met pensioen mocht zou ik het meteen doen. Ik moet alleen nog 10 jaar. Mooi kado heb je gekregen! Je collega’s hebben goed opgelet!

3 likes

Een werkgever en collega’s die je kennen en begrijpen. Fijn om zo je werkende tijd af te sluiten. Veel plezier met dit prachtige setje. En natuurlijk met de nieuwe fase in je leven!

2 likes

Mooi en praktisch aandenken aan je werkzame carriere :+1:

1 like

Gefeliciteerd en geniet van je pensioen!

1 like

Mooi cadeau en hopelijk geniet nog vele jaren van je pensioen!

1 like

Heel mooi cadeau, zeg. Geniet ervan. Ook van je pensioen.

Dubbel gefeliciteerd! :grinning:

1 like

Mooi ! een toepasselijk cadeau :ok_hand:bij een formeel pensioen moment in een informele context !
Daardoor direct een goede toolset voor de verdere verdieping van je hobby :proficiat :+1:

1 like

Dat is een heel mooi cadeau. Geniet van je pensioen en veel horloge-klus plezier gewenst.

1 like

Kijk, dat is wel wat anders dan een suffe boekenbon of een kist bubbels die je eigenlijk toch niet lust. Super! Ga je veel plezier van hebben. En tijd ook nu dus. Of dat zeggen alle vers-gepensioneerden toch. :grin:

1 like