NA: Beste verjaardagscadeau ever

Ik heb hier al een paar keer geroepen dat ik deze wel heel graag wilde hebben en daarvoor wat geld opzij aan het leggen was. Nu was het volgens mijn planning zo dat ik hem in maart zou kunnen gaan kopen (eigenlijk eerder, maar ik kon me een paar keer niet inhouden met andere horloges die voorbij kwamen).
Daarom was ik me dus al een beetje aan het oriënteren en aan het kijken waar ik hem zou aanschaffen. Maar afgelopen dinsdag was ik jarig. Mijn meisje wist dat ik deze graag wilde hebben, want ik had haar al een paar keer meegetrokken in Omega boutiques en juweliers om hem in het echt te bewonderen.
Afgelopen dinsdag op mijn verjaardag zat er ineens een Hello Kitty horloge in mijn kist. Die gaf ze mij en stond symbool voor het horloge dat ik van haar voor mijn verjaardag kreeg, omdat ik hem zo graag wilde hebben. Toen ging het dus snel: een paar verkopers benaderd voor een goede prijs, prijs overeengekomen en betaald. En toen begon het lange wachten. Hoewel, dat ging uiteindelijk vrij snel.
Genoeg zijdelingse non-info: het betreft dus mijn fonkelnieuwe Globemaster. 39mm maar draagt een stukje groter. COSC, METAS, saffier en veel antimagnetischer ga je ze voorlopig niet vinden. De bezel is van tungsten (don’t ask; geen idee) gemaakt en dat schijnt nogal hard en dus krasvast te zijn.
Ik moet nog even bedenken of ik hem op staal of op leer wil dragen, maar ik was niet zo te spreken over de OEM leren banden (vond ik wat dunnetjes vergeleken met de kast) en daarbij kun je leer altijd nog aanschaffen, maar een stalen band achter los aanschaffen kost je een tweede hypotheek. Aangezien het een kadootje van mijn wederhelft was gaat hij dus ook niet meer weg. En zij zelf zoals jullie begrijpen ook niet… :smile:
Ik zal voor de geïnteresseerden later deze week proberen een review te posten.

166 likes

Heel mooi, ook schitterende caseback. Ik kende dit hele model niet eerlijk gezegd. Veel plezier ervan!

2 likes

Gefeliciteerd, ook met deze knaller!!

Begin 'm steeds mooier te vinden en met deze specificaties…Rolex, eat your heart out…

Vooral de “pan pie” vorm van de plaat is geweldig.

Je schrijft “draagt groter”, komt dat door de L2L afstand en zoja, wat is die dan? 48 of 50 of… mm.?

Grt. Marco

1 like

Wow echt prachtig! :ok_hand: En wat een mooi cadeau…een blijvertje dus zoals je zegt. Begin je al flipperitus-ontwenningsverschijnselen te vertonen? :grin:

1 like

Erg gaaf, proficiat! Caseback is extreem gaaf. Geniet er van

1 like

Geweldig mooi horloge! Gefeliciteerd, ook met je verjaardag. Ik kijk uit naar je review, want deze zien we niet vaak op het forum.:wink:

1 like

Fantastisch! Wat een prachtig cadeau. De globemaster is een absolute moderne klassieker. Gefeliciteerd!

1 like

Geweldig cadeau! Staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Geniet er van!

1 like

Geweldig cadeau, veel draaggenot!

1 like

Geen idee waar dat aan ligt, misschien is dat gewoon een optisch dingetje. Maar als ik hem vergelijk met mijn Carrera (ook 39mm) dan voelt en oogt deze gewoon ietsje groter.

2 likes

Moord griet!

1 like

Prachtig horloge. Veel draagplezier.

1 like

1 van de mooiste Omega’s op dit moment , misschien zelfs wel het mooiste horloge van 2016/2017.
Al meerdere keren heb ik overwogen mijn Rolex in te ruilen voor deze Globemaster.

Hier ben ik echt jaloers op , wat een beauty!
veel draag plezier :slight_smile:

1 like

Nou, in zoverre dat ik nu wel een keuze moet gaan maken vwb de plekken in de kist (hint: zie verkooptopics :wink: ) . Maar ik heb nog wel een paar zeer fijne horloges (waaronder een onderweg) die de concurrentie zeker zullen aangaan. Deze Globemaster heeft wel meteen een plek in de top van de collectie veroverd.

2 likes

Prachtig horloge! Enorm fotogeniek, of je ben natuurlijk een echt goede fotograaf :smiley:
Caseback is ook echt geweldig mooi.

1 like

Ik vind hem echt geweldig, al is het me nog steeds een raadsel waarom dit niet gewoon Constellation heet want hij leent daar zoveel van. Met als hoogtepunt het medaillon, zo gaaf in de zichtbodem verwerkt.

Veel draagplezier!

1 like

Mooi hoor. Ik vind eigenlijk de achterzijde nog mooier dan de voorzijde. En aangezien wij als HF’ers een horloge toch niet gebruiken om de tijd af te lezen zou ik hem misschien wel andersom dragen :joy:.

Fijne vriendin heb je trouwens dat je zoiets krijgt voor je verjaardag :innocent: :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Van harte Wouter! 2 keepers zeg ik…:wink:

1 like

Dat natuurlijk :wink:

1 like