NA: Betere Explorer dan de Explorer...Sinn 556 IB

Lekker verhaal en nu dus ook een lekker horloge aan de pols.

Die Sinn horloges, ik heb er nu 2, geven een goed gevoel.
Wat ze maken is goed, en tuurlijk zit er wel eens een uitglijder bij, naar hé, wat wil je voor die prijzen.
Hoog ’ feel good ’ gehalte.

Bijgaand mijn duo Sinn.

En misschien gaat die grote met diameter van 43 mm nog een plaats maken voor de 104 ABE.
De kans is niet heel groot, er zijn slechts 1000 van deze gemaakt…
Zoo mooi

6 likes

Mooi horloge en merk, veel plezier ermee gewenst!

1 like

Leuk verhaal en mooi horloge! Geniet van je aanwinst!

1 like

Veel draagplezier met deze mooie blauwe :v:t3:

1 like

Haha. Ja ik ken jouw Sinnetjes al uit een ander draadje. Met name de EZM2 en de ABE vind ik ongelooflijk geil. Je weet dat je me mag PB’en als je van je Hydro af wil :wink:

Ben het ook met je eens dat Sinn een hoog feel-good-gehalte heeft. Moet zeggen voor die prijs is ie toch wel echt fraai en heb ik ze dikwijls al minder gezien van merken die meer aanzien en bekendheid genieten. De blauwe is gewoon een toffe zomertiktak, hoewel ik de kans niet klein acht dat hij zelfs in andere jaargetijden wat polstijd zou kunnen afsnoepen van mijn dressers die ik nog steeds heel fijn vind.

1 like

Fühl gut

2 likes

Auf Früchteeis, Ananas, Kirsch und Banane…Aber bitte mit Sahne!!!

2 likes

TLDR

En je NA is je gegund maar je vergelijking met het merk met het kroontje slaat echt als een tang op een varken.

Verder veel plezier van je Sinn gewenst

Ik zag die letters (TLDR) nu voor de tweede keer, dus ik dacht, laat ik een tante Google raadplegen…Wellicht een idee om je spanningsboog wat te trainen en te leren lezen? :wink:
Verder: Zie antwoord aan RLC

1 like

Precies wat je zegt. Dat is wellicht een idee. Maar in dit geval niet aan de orde: moet de tekst maar wat uitnodigender zijn… Kwestie van doseren. Dat leer je -wellicht- nog wel op dit forum :sunglasses:

Hij is toch wel gaaf, gefeliciteerd :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Dat acht ik arbitrair. Uitnodigend of niet is eigenlijk irrelevant. Dat je reageert op een verhaal dat je niet de moeite waard vindt, is in dat geval in ieder geval opmerkelijk.
Fijne en leerzame avond gewenst :speak_no_evil:

Proficiat! Mooie aanwinst.
Ik heb de grijze 556 gehad (en een Explorer) en die zitten zeker in dezelfde hoek.

Mijn enige kleine teleurstelling bij dit horloge was de matige kwaliteit van de leren Sinn band.
Als je er naar keek ging de glans al van de band af :grimacing:
Hoop dat dat bij jou beter is.

1 like

:+1: ik ga er vooral een relaxte zomeravond van maken. Zou je ook eens kunnen proberen: relaxen. En wie weet kom ik later nog wat (wel) leerzame posts of vergelijkingen van andere HF’ers tegen.

Ciao :raising_hand_man:t3: !

Dank. Ja aan de band op dit horloge hoeven we niet veel woorden vuil te maken. Dat wil ik ook spoedig wisselen. Weet niet hoe het met de glans zit. Dit bandje is (net als het horloge naar ik vermoed) slechts een paar keer gedragen en daarom nog erg stijf. Omdat ik het bandje sowieso niet wens te dragen, heb ik het gister wat gekneed, gerold en gebogen zodat het wat soepeler wordt zolang ik nog niets anders heb.

1 like

Relaxter dan hier (drankjes op het strand) wordt het niet vrees ik. Veel dank in ieder geval voor je vriendelijke woorden!

2 likes

Mooi horloge. Laaaaaang verhaal :wink: :sweat_smile: have fun

1 like

Nogmaals:

:sunglasses:

1 like

Staat er volgens mij een te koop op UF, zie ze daar sowieso vaker langs komen!

1 like

Klopt. Zo te zien staat de advertentie nog op actief.

1 like