Dankjewel!
Ik heb hem een bericht gestuurd
@2824 jij ook man!
Keep you all posted
Wat een lelijk horloge man
Geintje!! Gefeliciteerd met deze topper. H-Link kan ik je aanraden staat hem erg toch maar eigenlijk staat alles dit horloge. Leer,NATO, staal canvas maakt niet uit
Klopt. Heb al een navy blauwe tweedelige nato besteld. Wil denk ik inderdaad ook voor de H-link gaan. Vraag is meer of ik voor de oude of de nieuwe ga. Wat is jouw polsomtrek? en zou je wellicht een paar foto’s willen posten, waarop zo goed mogelijk zichtbaar is hoe die nieuwe H-link oogt op de pols. Dat zou geweldig zijn. Alvast veel dank voor de genomen moeite.
Contact gehad, mijn troef uitgespeeld, hij vond hem heel mooi en. es hätte so sein können dass…
Aber aber aber, dat model had deze Sinnliefhebber al…BUMMER!
<stond geen ruil, toch voorgesteld, je weet nooit>
Jammer inderdaad, maar niet geschoten is altijd mis. Wellicht vergaat het je met de ABE ooit net zo als mij met de 556. Zou mooi zijn. Die Hoffnung stirbt zuletzt!
Mooi gezegd
Proficiat.
Mooie plaatjes hoor. Is zo’n ander gezicht dan met dat bruine fake alligatorbandje. Wordt echt hoog tijd dat dat ie aan mooi staal vast komt te zitten.
Ik wil je niet onnodig lastig vallen met verzoeken voor extra foto’s, maar ik bedoelde eigenlijk meer zo’n soort hoek. Kijk maar of je daar nog zin in hebt. Zou wel super chill zijn!
Zal morgen hem weer uit de kluis halen. Nu de 903 om de pols en dan schiet ik een foto voor je.
Suberb! Veel dank alvast. de 903 toch de Navitimer?? of vergis ik me? Wel mooi, maar nix voor mij
Ik heb de 240ST dan ook vanaf nu te koop staan
Haha. Ik zag het net al en wist het meteen…Hij heeft toch echt jeuk< Hoop dat je snel slaagt.
Hahahahah, lekker rationeel allemaal, die 240 is een kneitert van een horloge: echt een kanonschot…BHAAAAMMM
en technisch gezien interessanter dan de 104.
Maar ik doe hem bijna niet om, en en en en …
Hij heeft me opnieuw een berichtje gestuurd en hij doet ook Umfrag ob jemanden meine 240 will,
Hahahahahaj
I know. In ieder geval kun je niet zeggen dat die amigo niet z’n best voor je doet.
Tof ding, leuk verhaal, heldere redenatie aangaande de titel. Ik ben het er van harte mee eens dat een toolwatch boven een bepaald budget wat ridicuul is.
Gefeliciteerd, en veel plezier er mee.
Is je 556 inmiddels weer aan de frisse lucht? Gewoonlijk ben ik niet ongeduldig of pushy, maar vandaag is een two piece nato geleverd in de verkeerde maat. Vandaar dat ik niet kan wachten om een keus te maken aangaande die stalen band.
Als bmw rijders een sinn dragen ga ik hem ook kopen. Wil niet met alle andere pauper merken geassocieerd worden.
Ik weet niet welke keus je moet maken maar gewoon de H link bestellen kun je geen foute keuze op maken. Veel plezier met je horloge!