NA: Big Boss kinetic, niet lullig-klein zeg !

Drie maanden geleden had ik een oproepje geplaatst voor een Seiko Big Boss en was ik het alweer gladjes vergeten. Tussendoor kocht ik van @ericpp een monster op Lumpy en mijn duikers-buikje heerlijk rond gevult. Eergister onverwacht een bericht hé jij zocht toch een Big Boss nou ik heb er een op autobanden-rubber met r.v.s. keeper. MMmmm.nog een duuker erbij in de schuur wordt dat niet teveel ? Nee hoor never ! Viel een uurtje geleden met een harde klap op de voordeur deurmat. De Seiko Big Boss kinetic en heren a.u.b. geen “lullig” kommentaar over gemeende wijzers want dat grapje ken ik al :sweat_smile:

11 likes

Inderdaad een grote! Ik kan me voorstellen dat je blij bent met zo’n grote :wink:

Ik verwacht ook zo’n kinetic duiker, een iets ouder model. (nieuwe accu heb ik al liggen)

4 likes

Da’s wat je noemt een bi-color elektrische onderwaterklok. Blijf het eng vinden met accu’s onder water. En voor Martijn een strootje kriebelt ook lekker :grinning:

Proficiat :thumbsup:

Dat is inderdaad een flinke jongen ja.
Veel plezier ermee !

Pieter.

Mijn beste,

Veel draag-genot met deze robuuste tijdwaarnemer.:+1:

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Wauw, wat een enorm ding! :slight_smile:

Gaag ding, groeten van zijn gematteerde broertje :smile:

1 like

Beadblasted ook rete-mooi Niels :sunglasses: Voor zo’n avontuur is mijn Big B. nog net ff iets te bling-bling en kwestie van smaak. Goed om te weten dat die techniek binnen het HF bekend is. greets nitraM.

Waar is de autoband?

Hee, zoiets heb ik ook. Die zijn heel zeldzaam, nickname Starfish. Bij staat er nog AGS op de plaat wat een vroegere naam was voor Kinetic.

Klopt, die van mij is nog vóór de ags aanduiding. Heeft maar hele korte tijd zo geheten.

Een echte klatser!!