NA Big in Japan

Perfecte verhouding. Sommige merken doen daar nog 1mm hij om goedkope bandjes te vinden, maar 19mm is gewoon ideaal.

1 like

Erg fraai. Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi ! :ok_hand:

1 like

Fancy horloge hoor :+1:
Weet niet waarom, maar hij doet me denken aan een Memovox zonder alarm…

Veel draagplezier ermee!

1 like

Dank u allen!

ありがとう! あなたの時計の最大誤差が 2 秒程度であることを願っています。

Uiteraard is dat flauwekul. :grin: En anders is dit de uitzondering die de regel bevestigt. :upside_down_face:

Edit: da witte gij ook Henk

6 likes

Echt heel mooi. Van Harte!

1 like

Mooie Credor :ok_hand: Dat wordt genieten

1 like

Een beauty :heart_eyes:

1 like

Stijlvol horloge. Mooi.

1 like

Ik kan 'm ook niet vinden inderdaad.

In elk geval, een waanzinnig horloge :ok_hand:. Prachtig. Heel veel draagplezier!

1 like

Zoals de Fransen zeggen: Danke Schön! :pray:t2:

Wel bedankt voor het kijken :+1:t2: Van de jaren daarvóór en daarna wel wat catalogi weten op te duikelen, maar 2004 is vooralsnog niet te vinden. :man_shrugging:t3:

3 likes

Gefeliciteerd met deze mooie Credor en ja dat mag je best een hele mooie dresser noemen. Deuntje past echt bij je Credor. Wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

1 like

Schitterende aanwinst. Très Chique. Veel plezier ermee

3 likes

Zoals de duitser zeggen :smile:

2 likes

Geniet van die schoonheid :heart_eyes: :star_struck: :ok_hand:

1 like

Eenvoud siert de mens.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Proficiat hoor. Een keuze die weer geeft hoe diep je er in zit. Heel erg diep dus :grin:. Ik had er nooit over gelezen of een foto van gezien.

1 like

prachtig!!! Mogen we een foto van de caseback zien?

1 like

Merci! Merci!

Ik heb me ermee verzoend dat ik een hopeloos geval ben. :face_with_peeking_eye::shushing_face:
Sinds denk ik wel eens dat het hier op HF alleen maar vol zit met horlogeverkopers die mij proberen te verleiden tot aankopen die ik helemaal niet nodig heb. De HF-fuik zeg maar. Kan me niet voorstellen dat ik daarin de enige ben. Zo van ‘kack, ben ik er toch weer ingetrapt’.:smile:

2 likes

Trap nooit in iets zacht :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like