NA bij Steltman

Omdat mijn dochter (1,5jr) lekker druk is en niet zo goed stil kan zitten, kreeg zij bij/van Steltman ook een nieuwe aanwinst! Nu zo trots als een pauw :baby: Uiteindelijk heeft vrouwlief een Nomos aangeschaft!

We zijn keurig geholpen en een positieve ervaring rijker :smile:

Fotootje naast de daily beater van pa (Nomos volgt):

13 likes

Ik vind je daily beater echt wel heel kleurrijk…
Met 1,5 jaar al een Rolex krijgen van Steltman vind ik wel een hele aardige geste van ze.:smile:

20 likes

Mooi gebaar!

Deze lag weliswaar erg voor de hand, maar toch: :joy:

Ben benieuwd naar de foto’s van de Nomos!

Mijn dochter van 14 is er helemaal gek op. Kan voor de etalage staan gapen ervoor. Pa’s Nomos vindt ze verreweg zijn mooiste horloge.

Is dat klokje ook ergens te koop? (en dan bedoel ik niet de Rolex). Wellicht leuk om neefjes en nichtjes enthousiast te krijgen :smiley:

1 like

Bij steltman :wink:

:neutral_face::smirk::smile::joy:

2 likes

krijg je daar korting??? Mijn laatste ervaring was dat ze niet aan kortingen doen maar meer service verlenen…
Hebben de horloges dan zoveel service nodig? vroeg ik hem. Toen werd het stil…
uiteindelijk geen deal

1 like

Oké, oke, oke…

Laat ik het anders formuleren. Ik zie het horloge niet bij Steltman op de website staan. Ik kom daarnaast niet vaak in de buurt van Den Haag/Steltman. Van welk merk is dit ‘horloge’? Is dit ook ergens online te koop of dit een limited edition van Steltman?

1 like

Kijk ook eens bij dille en kamille…

1 like

Mijn beste,

Een mooie geste!!
Leuk hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Top! Gevonden!

1 like

Ja dat is hem inderdaad :thumbsup:

Hopen dat ie niet losschiet… die kleine van mij had hem kapot getrokken op zijn arm. Nou dan is het huis te klein :smile: