Dag allen,
Ik zag dat ik 29 april precies een jaar lid ben van dit fantastische forum waarna het me een goed plan leek om me ook maar eens voor te stellen. Ik besloot alvast een tekst te schrijven maar ik kan het eigenlijk niet laten om het nu ook maar meteen te uploaden. Ik ben AJ99, 20 jaar oud en woonachtig in het mooie Friesland.
Al vanaf jonge leeftijd ben ik gefascineerd door horloges. Dit begon, waarschijnlijk voor velen, met een casio op m’n 8e waarna ik voor mijn 14e verjaardag een icewatch vroeg. De verbazing van de grotere merken is er wel altijd al geweest. Nadat ik nog een stalen model van een modemerk gehad heb, heb ik op mijn 19e besloten om een wat serieuzer horloge aan te schaffen. Het is na lang oriënteren, eigenlijk nog zonder dat ik van het bestaan van dit forum afwist, een Datejust 16234 met zwarte wijzerplaat geworden. Een leuke bijeenkomstigheid van het horloge is dat het horloge oorspronkelijk verkocht is in mijn geboortejaar. Mocht ik niet ooit ineens veel geld nodig hebben waardoor ik het horloge zou moeten verkopen, gaat de DJ nooit meer weg!
Ik moest en zal ook eens een Speedmaster hebben. Hierdoor heb ik eind vorig jaar via het forum een Speedmaster Reduced gekocht. Doordat ik steeds vaker de Rolex pakte, heb ik het horloge onlangs op het forum ook weer verkocht. Wellicht komt er ooit weer eens een (echte) Speedmaster. Na deze verkoop heb ik vrijwel meteen een Tudor Black Bay gekocht via het forum welke nu nog in mijn bezit is. Naast de Rolex en de Tudor heb ik nog een Seiko 5, ook gekocht via het forum, welke als staphorloge fungeert.
In de toekomst, hopelijk dit jaar nog, moet er een Rolex Explorer II 16570 met zwarte wijzerplaat komen. Deze staat voorlopig nog op het verlanglijstje.
Foto’s zeggen meer dan woorden dus hier foto’s van mijn huidige collectie(tje)!
De horloge doos heb ik trouwens zelf in elkaar geknutseld :P.