NA: Black Bay 41

Goedemiddag. Ik zit nog niet zo lang in de horloges, maar door o.a. veel lezen, leren van anderen, aankopen en wisselingen lijk ik nu uitgepuberd en weet ik steeds beter wat me past en belangrijker, mij enthousiasmeert. Natuurlijk is de reis nog lang niet ten einde en blijft je smaak zich ontwikkelen.

In Tudor komt voor mij alles samen. Heritage, value for money, eigentijds en eigenzinnig, maar ook een degelijke toolwatch waareen krasje bij kan horen. De BB heeft dit allemaal. Ik heb gekozen voor de smooth bezel met Julien Faure strap uit 2017(ETA) vanwege haar veelzijdigheid als semi sports horloge, maar ook al dresser niet misstaat.

Voor mijn doen een hele dikke investering en mijn eerste (en voorlopig;) laatste stuk van >€1000 Ben er erg mee in mijn nopjes en gaat voorlopig niet meer af. Fijne dag y’all :wave:t2:

70 likes

Mooie NA! Heel veel plezier ermee.

1 like

Top aanwinst, veel plezier er mee!

1 like

Mooi horloge. Ik heb er niet zo een maar op het forum lees ik er enthousiaste verhalen over.

1 like

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze NA. Veel plezier ermee.

1 like

Een heerlijke aanwinst :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge, mooie NA. Tudor rules!

1 like

Heel mooi, veel plezier ermee !

1 like

Veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

1 like

Mooi! Ik heb m’ zelf ook sinds november en ben er nog altijd erg gek op. Geniet ervan!

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier.

1 like

Top aankoop. Hier ga je veel plezier aan beleven!

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd

1 like

Leuke Tudor! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met je Tudor, wens je veel draagplezier met dit mooie horloge :ok_hand: :+1:

1 like

Fraaie alleskunner! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd, blijft mooi zo een Tudor

1 like

goeie keuze, draag haar in goede gezondheid

1 like

Mooi horloge, met een tudor kan zit je altijd goed.

1 like

Mooie Tudor :+1: de 41 zie je niet zo vaak

1 like