Na Black Bay 54!!!

Ik ga proberen het kort te houden, ik was al een tijdje opzoek naar de volgende stap als vervanging van mijn Sinn 104. Hier gewoon wat op uitgekeken en wilde iets meer.

Na veel rond gespeurd te hebben lande ik hierop. Een zwarte duker met stalen band is zo gemakkelijk te dragen en omdat ik in mijn collectie (4 st) maar 1 duur horloge wil. Is dit echt een keus waar ik blij mee ben en lang mee door kan (hoop ik haha).

De bouwkwaliteit en afwerking zijn top.
Het bezel gevoel is werelds, en het design maakt hem wel net even wat anders dan de meeste duikers.

De beste manier om het formaat en de wijze van klein maar groot zijn te omschrijven is dat de meeste horloges het ronde “horloge deel” zijn met 4 pootjes eraan gehangen en het hier juist een kast is met het ronde “horloge deel” erin geplaats.
En dan de dikte, of dunte om het zo even te noemen. Dat hij zo dun is geeft een enorm draag confort en zorgt voor een bepaalde charme die het horloge heel goed past.
Ik kan de band niet onbenoemd laten, de sluiting is fantastisch en de quick adjust werk echt vlekkeloos. Dan mijn woordje over de neppe rivits die altijd benoemt moeten worden omdat ze zooo ongelofelijk lelijk zijn @internet. Of je ze nou mooi of lelijk vindt het feit is dat ze nagenoeg niet opvallen.

Hoop dat het niet een te warrig verhaal is geworden haha. Fijne avond allen!

En dan nu de fotos

141 likes

Blijft een mooi horloge, gefeliciteerd! :partying_face:

Prachtig horloge! Veel plezier ermee!

Van harte met de NA!

Mooi horloge. Geniet ervan!

Mijn beste,

Chapeau!!
Een ruimhartige introductie van een getalenteerd horloge.
Leuk om te vernemen, hoe gemotiveerd je bent aangaande deze Tudor.
Ik wens je er een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd, mooie Tudor en goede maat :star_struck:

Zeker, ik zag geen reden om hem niet te halen!

1 like

Proficiat, mooi ding! Ik ben er nog niet uit of deze ooit mn 58 zal vervoegen of vervangen maar :drooling_face:. Geniet ervan!

1 like

Begrijpelijk, heb ze beide naast elkaar vast gehad en ze voelen minder hetzelfde dan ik dacht. Uitdrukken in maat verschil is niet juist omdat de veranderingen in kast en maat een bepaalde charme en andere stijl mee brengen.
Dit is niet een kleinere bb 58 en de bb 58 is ook niet een grotere bb 54​:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

1 like

Groot gelijk! Had toen nog de keus niet of het was geen 58 geworden ;). Gelukkig hier de blauwe, anders was ie zeker al vervangen. Wel twee kinderen dus denk proberen de blauwe ook te houden maar zal dus nog lang duren. :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd met jouw prachtige NA! Draag hem met veel plezier :fire:

1 like

Van harte met deze prachtige NA. De BB54 staat ook hoog op mijn wensenlijstje.

Geniet er van!

1 like

Top zeg! Gefeliciteerd en veel draagplezier! Bij de AD of GD gekocht?

Mooi ding, warrig verhaal, maar gefeliciteerd. :wink:

1 like

Beauty!

1 like

Top horloge, gefeliciteerd mer deze aankoop! :+1:

1 like

Die 54 staat je prima, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

Haha een klein beetje wel, maar toch proficiat met je NA :ok_hand:t2:

1 like

Staat je goed, mooi horloge