NA: Black Bay Chrono, AKA witte knapperd!

Al jaren horloge enthousiast, maar nog niet zo vaak een nieuwe gekocht, en zeker niet na er eerst een tijd voor op een lijst te hebben moeten staan…

Toen ik foto’s zag van de nieuwe Tudor Black Bay Chrono, was ik op slag verliefd!
Ik heb een zwak voor bi-compax chronografen, en dit is wel een heel mooi voorbeeld van dat design, teruggrijpend op een paar beroemde voorbeelden.
Dus ik moest en zou hem hebben!
In mei een AD In de buurt gebeld, maar die gaven aan dat het best wel een tijdje kon duren, zeker als ik de white dial wilde. En die wilde ik, dacht ik althans.
Twee weken geleden toch een telefoontje gekregen, hoera! Ik snap jullie Rolex jongens inmiddels iets beter… :wink:!

Zodra ik kon naar de AD dus.
Vriendelijk ontvangen uiteraard, en allebei de horloges naast elkaar kunnen zien. En inderdaad, mijn eerste idee was juist: het moest de witte worden.
Enfin, sinds een langere tijd weer een nieuwe NA. Wil hem toch even hier showen!

86 likes

Whoooow :+1: een top horloge.

1 like

Mooie :panda_face:. Veel plezier met je NA. :+1::ok_hand:

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier met het dragen van je BB Chrono! :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinst hoor :+1::+1::+1:

OH, en voordat mensen erover gaan mopperen: ik stond stil voor het stoplicht, bij foto 2 :upside_down_face:

Prachtig horloge! Heel veel draag plezier.

Waanzinnig wat een mooi horloge !!

Gefeliciteerd!

Mooi horloge gefeliciteerd :ok_hand:

Gefeliciteerd.

1 like

Dit is me toch ff lekker! Gefeliciteerd

Mooi hoor,lekker genieten.

Ik gok op een maand of 5 @ferry1959 :slight_smile:

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd.

Super hoor, gefeliciteerd! Hele mooie aanwinst :partying_face:

Prachtige Tudor. Straalt in alles sportieve kwaliteit uit. Geniet ervan.

Prachtig!!

Heb je nog meer foto’s ? :yum:

Gefeliciteerd met deze mooie NA

1 like