NA: Black Chest watchbox

Na het testen massa’s dozen en watchrolls kwam ik bij dit merk uit, en nee hoor… deze stelt niet teleur.

Ik heb voor de 4 slot doos gekozen. Compact, mooie verhouding vanbinnen en een extra reden om
De verzameling wat in te krimpen.

De 6 slot had meer ruimte voor tools en straps, voor mij niet zo noodzakelijk. Een 8 slot zou perfect zijn maar die maakten ze helaas niet, de 10 , 16 en 22 vond ik dan weer teveel.

Nu krijg ik wel zin om mijn dressers te verkopen en wat meer toolwatcheb toe te voegen :grinning:

Later volgen wat foto’s van de gevulde doos.

32 likes

Mijn beste,

Ziet er zeer solide uit!!
Je geliefde horloges zijn op deze manier SAFE.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gaaf ding!
Maar ga je veel op reis of is dit echt voor thuis? Want voor thuis neemt ie behoorlijk wat meer ruimte in beslag dan een “normale” doos, of niet?

1 like

Toffe bom proef box :boom:

1 like

heel mooie watchbox, zoits zou ik ook wel zien zitten.
Veel plezier ermee!

1 like

Ik vond hem wel leuk ogen, vooral voor de toolwatches.

Dit is ook een van de weinige dozen met kussentjes die voor elke polsmaat gemaakt zijn en het horloge vast zetten. De slotjes zijn heel stevig, het deksel is spring operated en je kan de doos ook nog eens aan beide zijden sluiten met hangslotjes.

Dat doet ie zeker!!

Vanwaar de keuze voor deze uit Engeland? Ivm verzend en invoertoetsen etc. Want binnen Europa is soort gelijk wel te krijgen volgens mij.

Je hebt MC Cases uit Duitsland. Stukken goedkoper. Deze boys voorzien een Nanuk case met eigen logo/inlay en het resultaat is tof. En prijzig.

Bij Nanuk en Pelicase betaal je vooral voor de naam. Anderzijds is het gewoon gaaf spul voor de watchnerd. Ik heb van alles gehad, watchrolls, custom made spul uit Rusland, een stuk of 8 Rainer kistjes etc maar deze kunnen nergens aan tippen.

Ik ben een beetje bevooroordeeld en de enige valide reden is dat ze makkelijk in de kluis passen :full_moon_with_face:

2 likes

Cool man :wink:

1 like