NA Black Friday G-Shock Casioak

G-Shock is een klasse op zichzelf waarvan ik de aantrekkingskracht niet goed begrijp.
Dat maakte ook nieuwsgierig. Dus ging ik plaatjes kijken om uit te vogelen wat het nou is dat veel mede forumleden aantrekt. Dat bleef zonder resultaat totdat ik deze grijze tegenkwam.
De speelse nuance van grijstinten die achter het glas met het licht spelen maakte me hebberig.
Maar het formaat. Wat een bonk. Totdat ik de maten vergeleek met mijn Tissot T-Touch.
De G-Shock bleek bescheidener in afmetingen. En de T-Touch draag ik als gegoten om mijn pols.
Dus toch op de shortlist.
Ik vink soms iets af van mijn lijstje met een leuke aankoop omdat er iets te vieren is. Soms ga ik over tot aanschaf omdat er een leuke aanbieding is.
Deze NA valt in de laatste categorie. Tadaa: mijn Black Friday NA G-Shock 2100 ofwel Casioak.

Op de foto lijkt het weer een bonk, maar in het echie is de wristpresence veel bescheidener.
Het spel van licht op de geborstelde plaat en glanzende indices doet je je pols wat vaker bewegen dan eigenlijk nodig is. De bling van het chroom van de kast is aanwezig maar aanvaardbaar. Dit is mede omdat de bezel geborsteld is.
Het enige minpunt dat ik ervaar is de rubberband. Het voelt af en toe of die de haren uit mijn pols trekt.
Een leren exemplaar zou welkom zijn, maar ik vind ze alleen bij ome Ali. En die vertrouw ik dan weer niet op kwaliteit. Als iemand tips daarvoor heeft hoor ik ze graag.

29 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Knappe aanwinst hoor! :ok_hand:

Tot ziens in het G-shock only topic! :joy:

1 like

Gshock = altijd dikke prima :ok_hand:t2::raised_hands:t2:

1 like

Das een leuke variant, gefeliciteerd en veel plezier ermee

1 like

Veel plezier met dit horloge.

1 like

Mooie Casioak!
Ik heb dezelfde ervaring als jij. Ze lijken erg groot, totdat je ze draagt en merkt hoe compact en comfortabel ze zitten.

Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! De Casioak is gewoon ontzettend cool. En inderdaad echt niet lomp of grof. Draagt heerlijk. Erg solide horloge. Ik wil de mijne niet meer kwijt.

1 like

Proficiat!

1 like

Knaller hoor :ok_hand:. Wat betreft banden, heeft deze een speciale maat/bandaanzet?

1 like