Gefeliciteerd met deze aanwinst, maar het is toch echt een heruitgave van het origineel ! en gelukkig maar want jij hebt nu een veel beter uurwerk erin en hartstikke nieuw
Geweldig mooi horloge. Geniet er van.
Veel draagplezier
Haha, nou ja ik heb iig een fullset, dat is toch wel een een heel handige combi, zou ik me ooit bedenkenâŠ
Ik vind blauw ook geweldig, en zelfs de gouden variant in blauw heb ik aan getwijfeld. Met the ocean commitment, dat vind ik net iets te druk op de plaatâŠ
ik had nog liever een oude, in goede staat en functioneerde gehad;)
Prachtig, gefeliciteerd!!!
iemand vroeg de hoogte etc:
Diameter breedte (mm):
40,3
Diameter hoogte (mm):
45,5
Dikte (mm):
13,20
Glasbodem:
Ja
Keuzes keuzes , die komt nog maar heel zelden op de markt en dan zit er weer een dealer tussen dus de prijs knalt nog wat verder omhoog enz enz . Daarom vind ik deze nieuwe de beste keus
Het zijn maar details, maar die mijns inziens er toch toe doenâŠMet alle respect een groen doosje (waar je best veel voor betaald), of een verpakking met kleine extraâsâŠdit zit er nog meer in de box buiten de Barakuda;
-handleiding
-doekje
-divers logboek
-agendaâs
-geschreven aantal uitgifte met (geblindeerd nr hier)
-leren boekje met geschiedenis en fotos
!
Waarmee je je duikexpedities in bad kan registreren
Fantastische aanwinstđđŒ Prachtig.
Heel veel plezier met dit bijzondere horloge.
Ik ben benieuwd naar wat strakkere fotoâs, dat verdient dit stuk wel.
Wat een verschrikkelijk mooi horloge zeg!
Het is een heel mooi horloge !
Heel erg mooi zeg! Veel draagplezier! Laat de fotoâs maar komen!
Fantastisch!
Prachtig horloge, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Hoe is dit horloge in vergelijking met een Rolex? Ik bedoel kwalitatief, is de afwerking net zo goed?
Prachtig horloge overigens, gefeliciteerd!
Er zijn maar weinig horloges waar faux patina mooi is maar bij deze was mijn eerste gedachte Putain, câest magnifique!
Gefeliciteerd, wat een aanwinst. Pure klasse!
Mooier gaat het niet worden⊠fenomenaal prachtig.
Dit is wel echt een next level duikhorloge. Van harte gefeliciteerd met deze titaan! Werkelijkwaar schitterend!