NA: Blancpain Fifty Fathoms 70th Anniversary Act 3 - 5901 5630 NANA

Gefeliciteerd ! en die verpakking

is inderdaad heel bijzonder.

1 like

Pffff…nu moet ik ff bekomen. Prachtig, prachtig…en nog een prachtig! Een hele dikke proficiat! ja verdorie die verpakking…gaaf joh! Geniet ervan! :slightly_smiling_face:

1 like

Goeiegenade. Hoe zoek je ze toch altijd uit. Schitterend horloge. En dito verhaal!! Dikke van harte Marco :tada::clinking_glasses::muscle:

1 like

Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Gefeliciteerd, hele gave aanwinst!

1 like

Dank voor alle leuke reacties :smiley:

Je ziet ze sowieso niet vaak en dat is best jammer; want het is een mooi merk :ok_hand: Ook voor wat meer geklede horloges kun je terecht bij het merk, en zo ook de Ladybird lijn die ik stiekem supergaaf vind guilty pleasure voor mezelf :joy:

Maar deze combi qua kleur klopt gewoon zonder dat het te wordt voor degene die niet perse van het goud zijn. Vind ik.

Ja met dat render-achtig gebeuren komen dingen vaak gewoon niet zo goed uit. Dank voor je compliment :sunglasses:

Valt mee. Alles bij elkaar (net even gewogen incl. nato) 107 gram.

Over smaak valt niet te twisten… maar dat het 1 van de bijzonderste gaat zijn durf ik wel te stellen. Toch :face_with_peeking_eye:

Dank dank :smiley:

Ik denk dat jij één van de mensen bent die weet hoe het werkt Leon :sweat_smile: Heerlijk toch die horloges, beetje kijken, mijmeren, bepotelen en zo verder :smiley:

Het was een mooie, gezellige ochtend in het Eindhovense! Stoelen aanschuiven, bakje thee en koffie erbij :ok_hand: Top!

Nee die heb ik nog niet… daar had ik nog niet helemaal de rust voor, en ik miste wat goed licht! Maar dat komt nog :ok_hand:

Ja dit is echt een pareltje uit de pre-owned. Het schijnt te komen doordat dat ik teveel met horloges bezig ben :joy: Snap jij dat :man_shrugging: Als ik nu even kijk naar de collectie moest ik ook wel concluderen dat ik wel wat bijzondere exemplaren gekocht heb de laatste tijd :relieved:

4 likes

100/100! Een ‘staple’ noemen ze dat in het Engels toch?

1 like

Één woord… WOW!

1 like

Wat een mooi verhaal… en…
Wat een ongelooflijk mooie en indrukwekkende duiker! Nu nooit meer wegdoen!
En compliment voor de prachtige foto’s, alleen met zulke foto’s komt de schoonheid op het HF tot zijn recht.

2 likes

Wow ja alleen die verpakking al
Prachtig :heart_eyes_cat:
Heel veel plezier ermee
En niet meteen weer verkopen natuurlijk.

1 like

Wat een horloge! Heel gaaf!

1 like

Lekker man! Super gaaf :star_struck:

1 like

Dat zegt me zo niets moet ik eerlijk bekennen :v:

Super!! Genieten man.
Gefeliciteerd

1 like

prachtig gefeliciteerd.

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Mokervet!! Love it

1 like

Heel gaaf, helemaal leuk met zo’n doos erbij. Gefeliciteerd met je de NA. Daarnaast ook erg mooie foto’s!

1 like

Zeer mooi, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Gaaf horloge, veel draag plezier