Heel tof, geniet ervan!
Prachtige aanwinst Christiaan
Hoop dat deze rust geeft voor langere tijd
Heerlijke beschrijving in een fraaie dictie van de hand van een gepassioneerde connosseur: chapeau, kerel, genieten hoor!
Mooi geschreven NA! Enjoy!
Gefeliciteerd met deze knaller
Had van mij niet gehoeven, maarja
Lekker hoor, van harte!
Toen ik het topic zag in het overzicht dacht ik, die is van ThaPapper et voila
Leuke review weer, ik zeg dit zonder het geheel te hebben gelezen en vooral eerst de plaatjes heb gekeken. Ik ga het later beter lezen maar ik ken je reviews dus ik bewaar hem even voor een goed momentje. Ik miste alleen nog plaatje van het horloge tussen de frietjes
Maar met deze aanwinst ben je klaar voor de stijging van de zeespiegel en zou je zomaar ThaPrepper kunnen zijn
Nu het weer het nog een beetje toelaat is dit wel een mooi horloge voor het strand
Die krijg ik ook van dit horloge.
Prachtige aanwinst zeg
Prachtig, gefeliciteerd. Wel 45 mm toch? Veel mensen kunnen dit niet fatsoenlijk dragen. Blijft een knaller hoor.
Fijn horloge met een welverdiende beschrijving. Veel draagplezier
Enorm gaaf horloge!
Gefeliciteerd, met deze topper. Hoewel ik meer gecharmeerd ben van de bathyscaphe, kan ik ook deze versie erg waarderen. Echt een duiker met een hele luxe uitstraling.
Bedankt voor alle leuke reacties, gebolde broek (), vakantie wensen en strand foto (
) mensen, leuk!
Prachtig horloge!
Misschien op te lossen met de vouwsluiting van bp? , ik heb deze combi gepast en was zeer onder de indruk.
Prachtige aanwinst! Hij draagt kleiner dan 45mm? Waar zou u het mee vergelijken qua formaat? Mijn milgauss bijvoorbeeld is 40mm maar draagt wat groter. Heel veel draagplezier!
Prachtig prachtig! Gefeliciteerd
Deze staat echt op mijn lijstje. Heb hem eens bijna gekocht(zelfs een topic voor aangemaakt) in staal maar 45mm hield me tegen
Op Uhrforum staat nu een hele mooi titanium TK en deze lonkt maar ik hou me in. Ook de open caseback is leuk bij de titanium versie
Wie weet ooit.
Geniet ervan echt een beauty
Prachtig horloge en een mooie beschrijving waar ik wat aan heb!
Van harte! Prachtig horloge
Prachtige aanwinst heel gaaf.
Yes sir!
Die 45 mm schrikt wel meer mensen af maar hij oogt kleiner en zeker met de korte lugs draagt hij heerlijk. Hij zou zo maar voor 43 mm kunnen doorgaan.
Bedankt voor de tip, ik zal er eens naar kijken.
Vouwsluitingen zijn vaak te rond voor mijn vlakke pols maar misschien heb ik geluk.