Na er lang over te hebben nagedacht gekozen voor deze Blancpain: fifty fathoms flyback chronograph.
De sailcloth band draagt eeg comfortabel en hij lijkt minder groot te dragen dan 45mm. De gebolde saffieren bezel is prachtig. Met excuses voor de foto…wellicht volgen er later meer en betere!
Goeiedagschotel dat is nog eens een aanwinst. Van harte en veel draagplezier!
Enjoy!
Een horloge-icoon waarvoor een diepe buiging op zijn plaats is
Die zie je maar zelden in het wild
Dat is een serieus mooie aanwinst!
Heel veel plezier ervan.
Holy Shit…
Prachtig!
Woow
Dat is niet gezond hoor wat jij doet.
Komt effe met een Fifty Fathoms aan en dan nog de chrono ook.
Prachtig horloge…nu zie ik gelijk waar Montblanc hun inspiratie voor de 3273 vandaan heeft.
Prachtig, superhorloge !!!
Misschien draagt hij zo niet maar het ziet wel aan als 45 hele mm’s.
In ieder geval proficiat
Die zie je niet vaak! Proficiat, gave aanwinst!
Knaller! Proficiat!
Wauw wat een beauty. Veel draag plezier
Voor mij is de 3 hander De Graal, maar dit is ook niet misselijk!
Wow. Deze is echt geweldig.
Heb deze een keer gepast en ik was zwaar onder de indruk.
Ik was op zoek naar een Pelagos en mijn vrouw vroeg zich af of het niet wat veel geld was voor een horloge. Ik gaf aan dat het we meeviel. De juwelier speelde het spel mee en kwam vervolgens aan met oa dit model.
Ik was echt onder de indruk. mijn vrouw had de boodschap begrepen en heeft daarna nooit meer gevraagd of het niet veel geld was voor een horloge.
Kanonnen wat een aanwinst!! Lekker hoor!!
Veel draagplezier!!
Heel mooi, congrats!
In een ander topic word de spiegel optie besproken. Misschien nog even een foto maken via de spiegel om een reëel beeld te krijgen van de afmeting in relatie met je pols?
Nette aanwist, Jim!!
De fransen noemen zoiets “categorie hors” volgens mij…proficiat!
Inderdaad prachtig en eigenlijk een meer ‘clean’ dial, dan deze chrono. Ook de blauwe variant is erg mooi…
Dank voor het advies, ik zal kijken of ik wat betere foto’s kan maken!