Je haalt hem wel keihard neer zeg… man man
Valt wel mee toch? Wie kaatst… De reden dat ik zo enthousiast is dat er een horloge langs komt waar nog geen “only topic” van is, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een ordinaire Rolex waar een “Rolex only topic” van is met 6.059 berichten
Mika
Man man man…
Mooi mooi mooi
Veel plezier ervan!
Schitterende klok! Staat bij mij ook hoog op mijn lijstje en voor mij op m’n lijst hoger omdat je ze minder in het wild tegenkomt.
Heel heel mooi. Een only topic wordt alleen wel heel eenzaam vrees ik😀
Heeel mooi! Enjoy
Genieten !!
Knappe klok! Maar met 45mm wel zéér fors.
Ik zal wel de enige zijn, maar ik snap niet zo goed dat mensen zo overdreven enthousiast zijn over dit horloge. Afgezien van het prijskaartje vind ik niet veel bijzonders aan. Had er Kyboe opgestaan was het een afgrijselijk ding, maar omdat er Blancpain op staat loopt iedereen hier ineens met een stramme kabouter oeh en aahhh te roepen
Niet helemaal akkoord, kijk maar even naar deze foto, geeft het effect van die prachtige bezel goed weer:
Heb je deze Seiko gezien, heeft ook een prachtige bezel
Niet dat het uitmaakt, maar ben toch wel benieuwd waar jij deze Blancpain voor €7k denkt te kunnen kopen.
Voor iets minder zelfs
http://www.chrono24.nl/blancpain/fifty-fathoms-flyback-chronograph--id4686012.htm
En er zijn nog wel meer plekken dan chrono24
Klopt, en als ik erg goed m’n best doe kan ik ook een Picasso natekenen
Tja, smaken verschillen gelukkig. Ik heb ook moeten ‘groeien’ naar dit horloge. Het is geen ‘standaard’ merk en heb er dus veel over gelezen. Het is leuk om te lezen over de historie van de fifty fathoms; net zoals dat de historie van deRolex submariner leuk is (volgens mij staat er een prachtig boek te koop op het forum hierover). Als leek zie je het verschil tussen al die subs ook niet meer, En is het design is ook niet zo speciaal meer aangezien er veel hommages zijn. Maar toch houden ‘we’ van Rolex.
Wat leesvoer over de fifty fathoms:
http://www.ablogtowatch.com/blancpain-fifty-fathoms-5015-watch-review/
Prachtige klok, werkelijk. Gaan we nu werkelijk in elk topic met een hoog geprijsd horloge een foto van een Seiko zetten? Dat gebeurde voorheen alleen bij Rolex.
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst.
Kijk, nu snap ik het!
Wat een goede foto al niet kan doen
Wow. Die is mooi. Wat een icoon. Voor mij te groot maar goeiedag wat een aanwinst. Gefeliciteerd en enjoy
Schitterende klok met een geweldige hermitage. Wel veel te groot voor mij, maar toch!
Ik zie wel nogal verschil in ‘hoe die over komt’ tussen de foto van de poster (‘kale chrono’) en de foto die zojuist geplaatst is (chrono + full kalender). Hoe zeer ik ook hou van complicaties, vind ik die laatste wel druk en vol overkomen. Maar goed, een afweging die ik niet verwacht ooit te moeten gaan maken hahaha. Maar het geeft ook aan hoe een goede foto - en waarschijnlijk het in real life bewonderen - verschil kan maken in hoe zo’n apparaat overkomt aan je pols !
veel draagplezier !!