NA Bling bling

Hoi,

Na veel twijfelen en overleg met mijn vriendin besloten om toch maar een Rolex Explorer I Two-Tone te kopen van een forumlid. Ik heb deze zondagmorgen opgehaald, Leon bedankt voor de prettige en veilige afhandeling!

Nadat ik de band wel iets anders ingesteld heb, is hij direct in beslag genomen door mijn vriendin, voor mij zelf moet er een beschikbaar linkje ingebouwd worden. Dit laten we deze week doen bij een AD, begin daar liever niet zelf aan.

Heb hem net even opgeëist om een paar foto’s te maken, net niet genoeg gepoetst zie ik achteraf op de foto’s en nu is de zon weg… Ze had hem al 31 uur om…

Maar goed foto’s zeggen meer dan woorden… Mijn vriendin me de NA:

Bij aankoop:

Net in het zonnetje:

In de collectie:

55 likes

Mooie aanwinst!

1 like

Mooi, de two-tone maakt hem een stukje specialer.
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd. Staat haar goed

1 like

Enjoy :+1:

1 like

Supa dupa! :sunglasses:

1 like

Mooi ding :ok_hand:t2:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!! Ziet er schitterend uit!!
Gefeliciteerd dan ook met deze glanzende tijdgenoot!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met de mooie aanschaf. Geniet ervan.

1 like

Gewoon mooi :ok_hand:t3:

1 like

:star_struck: prachtig :star_struck::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: Ik vind hem voor een vrouw ook goed kunnen

1 like

Mooie aanwinst. Het kan zijn dat je vriendin hem inpikt. Hij staat haar goed.

1 like

Tja, ik hoop dat je hem terugkrijgt. Fraai is ie zeker, enjoy!

1 like

Mooie collectie hoor!

1 like

Ik ben niet de TS , van zo’n collectie kan ik alleen maar dromen :grin:

1 like

Mooi hoor. Je moet deze in het echt zien om te waarderen. Ik had hem laatst even om de pols, en ik vond hem veel mooier dan ik vooraf had verwacht.

1 like

@BeQuietAndDrive mooi omschreven, ik was er ook een beetje huiverig voor om eerlijk te zijn. Denk dat dit mede komt door de relatief kleine diameter, het ontbreken van diamanten (nog meer bling bling) EN het matte Oysterstaal op de gehele bovenste oppervlakte (band en kast), de zijkanten zijn wel gepolijst. Wel 1 nadeel het is een vlekkenmagneet der eerste klasse!

1 like