Dat gaan we nog wel eens zien.
Mooi verhaal! En mooie aanwinst. Veel plezier er mee.
Dat gaan we nog wel eens zien.
Mooi verhaal! En mooie aanwinst. Veel plezier er mee.
Toffe aanwinst en dito verhaal. Geniet er van
Mooi verhaal, voor dit soort details kom kom ik naar dit forum! Veel plezier met je nieuwe aanwinst.
Wat een heerlijk verhaal om te lezen en een super toffe heruitgave.
Veel plezier met deze NA!
Mooi verhaal en prachtige aanwinst.
Nou, weet er niet alles van maar ik let wel snel op details in films en series die de meeste mensen niet zien (en kan mij er dan soms wel eens aan ergeren hoe veel fouten er zijn gemaakt).
Zoals bv
Dat zie je regelmatig in de serie.
Die moet ik mij dan eerst eens aanschaffen
Niet op twijfelen, inschrijven op de nieuwsbrief en bij de volgend pre-order in september je slag slaan
Gelukkig niet, hadden vroeger een dobberman in huis en was mega lief beest. Ze zijn gewoon in de jaren 70-80 in een slecht daglicht gesteld door bepaalde films en series.
Oh, ik mag mij al aan iets verwachten
Idem
Hangt af van of het een top topic wordt
Dit vindt ik altijd de leukste posts, heerlijk om te lezen! Geniet ervan!
Over details gesproken, in de originele serie draagt TM heel soms een Seiko SQ Quartz diver met jubilee band ipv de Rolex.
En in de reboot zijn zelfs verschillende gmt’s te zien, meestal een 16750 maar ook regelmatig een 116710 en soms een 126710 op jubilee.
Zachary Knighton die Rick vertolkt draag meestal een Speedmaster maar in sommige scenes dan weer een Seamaster PO met de Speedmaster band.
Leuk geschreven en gefeliciteerd met de aanwinst
Hij is leuk he
?? Kijk er ook naar ,
de serie dan ’
Gefeliciteerd
Ik kan alleen maar aansluiten bij wat hier al geschreven is. Extra achtergrondinformatie, het hele verhaal maakt dat ik toch anders kijk naar dit voor mij onbekende horloge. Gaaf. Geniet ervan!
Prachtig horloge met een net zo mooi verhaal erachter. Ik loop al sinds januari de pre-orders mis en heb me als kind van de jaren tachtig voorgenomen de volgende ronde even volop m’n best te doen om er eentje in huis te krijgen. Veel draagplezier!
Leuk verhaal, prachtig horloge en een hoop geduld wat beloond wordt. Geniet er van!
Zoals ik hier al heb vermeld, inschrijven op de nieuwsbrief. Dan krijg je ruim op voorhand al de mzlding wanneer de volgende pre-order er aan komt en heb je een betere kans om er 1tje aan te schaffen. De laatste 2 pre-orders duurde het toch enkele dagen vooraleer deze waren uitverkocht.
Deze is bijna net zo lastig aan te komen als een Rolex gmt
Dank voor de nieuwsbrief-tip! De vorige keren kwamen de units telkens beschikbaar terwijl ik op zakenreis was in Azie zonder degelijk internet (of een databundel die op was)
Leuk verhaal zo. Duidelijk familie van de CWC RN-duiker, die vast ook weer afstamt van…
Door andere wijzerplaat en wijzers toch weer een ander smoelwerk.
Klopt, beiden delen een MRP SA of “Monnin” kast. Sinds de jaren 70 hebben meer dan 100 merken en modellen dit type kast gebruikt, de bekendste zijn zowat de CWC RN en de Heuer/Tag-Heuer 844.
De CWC RN duiker stamt dan weer af naar ontwerp van wijzerplaat en wijzers van de Omega Seamaster 300 mil-spec.
Heel leuk om dit verhaal te lezen! Bedankt voor het delen en geniet van je nieuwe aanwinst