NA Bluesy

Met een Breitling Navitimer, Cartier Santos en Rolex Submariner was ik de afgelopen twee jaar zeer tevreden.

Dit trio gebruik ik als ik thuis ben, als ik aan het werk ben op een platform op de Noordzee dan gebruik ik een ander trio, namelijk een Squale, Seiko of Casio. Dus eigenlijk heb ik een thuis trio en een werk trio, maar dat terzijde :slightly_smiling_face:

De NA betreft een uitbreiding op het thuis trio. Zoals ik al zei, was ik met dit trio erg tevreden, maar het gevoel waar veel horloge liefhebbers vroeg of laat mee te kampen krijgen, ik wil weer eens iets anders, bekroop mij ook weer eens.
Twee horloges die bij mij nog op het wensenlijstje stonden waren de Tag Heuer Monaco calibre 11 en de IWC pilot watch spitfire.

Nadat ik deze had gepast rezen bij mij de volgende vragen:
Laat je voor deze een van de andere in het kistje, ga je ze straks alleen maar dragen omdat je ze nu eenmaal hebt en is drie horloges niet voldoende?
Alhoewel ik ze heel mooi vind kunnen jullie mijn antwoorden misschien al raden, ik ben zonder nieuw horloge huiswaarts gegaan.
Ondertussen bleef ik natuurlijk wel met gevoel zitten dat ik een nieuw horloge wilde. :neutral_face:

Na een paar dagen kreeg ik het idee om naar een two tone te upgraden, ik wilde echter niet van de historische kleurstellingen afwijken dus ook dat maar weer uit mijn hoofd gezet.

Gisteren vroeg mijn zoon of ik zin had om met hem mee naar Amsterdam te rijden omdat hij naar de Bijenkorf moest, ik wilde een nieuwe aansteker van St Dupont, gezien op internet bij Akkerman in Amsterdam, dus dat kwam goed uit.

Nu wil het toeval dat Gassan precies tussen de Bijenkorf en Akkerman ligt, dus na aankoop van de aansteker, onderweg naar de Bijenkorf, even bij Gassan binnengewipt om te vragen of ze two tone sub hadden liggen. Er was vandaag net een levering geweest en ja hoor er zat een bluesy bij. :slightly_smiling_face:

Na het zien van de werkelijk prachtige blauwe sunburst dial was ik verkocht, kon de historische kleurstelling mijn rug op en heb ik, na het verhogen van de pinlimiet :sweat:, en het drinken van een glaasje champagne, de bluesy mee naar huis genomen.

Voorlopig dus even met twee submariners in de collectie, gelukkig is een zwarte Sub vrij courant dus daar kom ik wel van af en voor nu genieten van de zon met de nieuwe aanwinst

:slightly_smiling_face::+1:

106 likes

Gefeliciteerd! Heel gaaf die Bluesy. Brengt zo in één keer een hoop kleur in de collectie.

2 likes

Gefeliciteerd !
Heel mooi.

2 likes

Lekker blauw hoor :sunglasses: geniet er van

1 like

Nice! Gefeliciteerd met je aanwinst. Mooi kleurtje!

1 like

Zooo, mooi!

1 like

Mooi! Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd! Heel erg gaaf horloge!

1 like

Erg mooi :ok_hand:

1 like

Nice :blue_heart:

1 like

Zeer mooie aanwinst.

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Congrats met de nieuwe Sub ! Leuk om dit met een dagje 020 te combineren , enjoy !

1 like

Echt hoor…echt…
Ja is echt heel gaaf!

1 like

Super mooi, die stond bij mij ook op de short list van 2.
Geniet ervan. En hou die zwarte stalen gewoon bij als je het geld niet nodig hebt.

1 like

Prachtig,

1 like

Wauw, zo zie je maar - geluk zit in een klein hoekje :grimacing:

Gefeliciteerd met deze aankoop! Dit is de enige Submariner die ik echt wil hebben (al zou ik zelf de oudere versie kopen, waar de tekst ook goudkleurig is)

1 like

Update:

Mijn zoon heeft de 116610LN overgenomen en blijft dus in de familie.

:slightly_smiling_face:

16 likes

Mooie aanwinst! Van harte! :grinning_face_with_smiling_eyes: :+1:

1 like