Het wordt maar eens tijd dat ik van deze Boderry seaturtle een NA maak. Staat al 3 weken op mijn bureau, nog niet 1 keer gedragen.
Ik zag deze op het forum voorbij komen en zag die honingraad wijzerplaat en die had ik nog niet in de collectie.
Leuk horloge van titanium met een honingraad plaat, niet te vergelijken natuurlijk met de King Seiko van @FRANS3 maar dat is een hele andere prijsklasse. Maar zeker voor het geld mooi afgewerkt.
Wel even wennen want met zijn 72 gram voel ik hem amper om de pols. Heb ik dan helemaal geen minpuntje, jawel op de foto vol in de lume lijkt het heel wat, maar de lume op de plaat is met 15 sec. verdwenen maar de lume op de wijzers en de uren blijven wel mooi oplichten. Hij wordt geleverd in een leren etui, altijd handig voor de vakantie om een extra horloge mee te nemen. Zojuist op tijd en datum gezet dus kan in het topic wat dragen wij vandaag
Even kort wat specs en dan door naar de foto’s met dank aan @Assie62 die wat netter foto’s maakt dan ik
diameter: 40mm
dikte: 12,5 mm
saffierglas
Titanium
uurwerk: Miyota 8215 automaat
geschroefde kroon
10 atm
gewicht: 72 gr.
siliconen band
leuke caseback met de schildpad
Mooi man , en goede foto’s ,met name ook van de honing- raad wijzerplaat bij nacht !
Heel mooie prijs/kwaliteit verhouding…Deze heeft nog niet iedereen
Wat een verrassende mooi watch Ferry.
Nog effe een bijenkorf in de voortuin en je kan honing oogsten.
Zonder gekkigheid mooi design en looks in zijn prijsklasse.
Proficiat.