NA | Boek ‘From Seamaster to Seamaster’

Volgens mij wel. Ik moet er nog even voor gaan zitten. Later deze week ga ik ‘plaatjes kijken’ … :wink:

De foto’s zijn schitterend zo te zien!!! :smiley:

1 like

Je zou zo voor Omega kunnen werken. Mooie omschrijving en mooie plaatjes. Ik ga eens op zoek naar het boek in een winkel (zodra die weer open zijn) of bestek hem te zijner tijd online.

1 like

Haha. Dank je wel, geef maar door dat ik beschikbaar ben. :wink:

In de fysieke winkel ben ik deze nog niet tegengekomen maar het met ISBN nummer, op het laatste plaatje, moet een (goede) boekwinkel hem wel gewoon voor je kunnen bestellen. Dan betaal je natuurlijk wel ‘de hoofdprijs’, maar goed de lokale middenstand is ook wat waard. Heb er zelf niet bij stilgestaan en ben direct on-line gaan shoppen. Als gezegd, bij Amazon UK 't goedkoopst.

1 like

Mooi leesvoer, ga er eens naar kijken. Dank voor het delen en mooie foto’s :smiley:

1 like

Nu zelf nog een mooie Seamaster vinden :sweat_smile:

1 like

Heel mooi leesvoer, heerlijk om voor te gaan zitten :+1:

Hij komt hier vandaag binnen als het goed is. Ik had op wat meer informatie gehoopt, maar plaatjes kijken in dit boek is zo te zien geen straf. Ik vrees wel dat het tot nieuwe liefdes kan leiden…

Een ander, enkel indirect horlogegerelateerd boek, komt vandaag ook binnen. Dus dan heb ik toch nog wat te lezen.

1 like

Dat zijn van die boeken die veel geld kunnen gaan kosten :stuck_out_tongue:

Veel plezier ermee, lijkt me geweldig om af en toe door te bladeren!

1 like

En binnen hier ook!

2 likes

En? Is het wat je ervan verwacht had … oh wacht, je had natuurlijk mijn korte beschrijving al gezien dus je wist wat je in handen zou krijgen. Mooi boek toch?! Veel kijkplezier. :ok_hand:

Dat boek van Thomas ga ik ook eens even naar kijken. Altijd leuk om te lezen, dat soort wereldse beschouwingen. Maar eerst ga ik de rubberen band even aan mijn Seamaster knopen, die is inmiddels ook binnen. Het lijkt wel kerst! Zonder bezoek … :sunglasses:

1 like

Wel even laten zien zo hoor!

Tuurlijk. Ik maak zo even een bericht aan in mijn NA topic, met foto’s erbij etc.

Eerste indruk: prima bandje! :ok_hand:

1 like

Even aan het bladeren en uiteraard is het eerste horloge in het boek meteen een topper!

3 likes

De laatste ook … :rofl: :joy:

1 like

Ik vond inderdaad wat verder achterin ook nog wat leuks…

1 like

At your service! :wink:

1 like

Zoek nog zo’n boek…iemand die me op weg kan helpen?

Ik zag er toevallig vandaag 1 op Vinted staan, zie hier:

https://www.vinted.nl/items/6401602000-libro-omega-from-seamaster-to-seamaster

Geen idee of de prijs ok is.

Ik ben ook al tijden op zoek, echter ga ik geen 3 keer de originele prijs betalen.