NA: Boek!..

'k ben best wel een liefhebber van Teun van Heerebeek’s Tekenwerk heb ik gemerkt.

Op Instagram zag ik al de nodige afbeeldingen voorbij komen, maar! Teun heeft er een stapel van in een fraaie Hardcover gedaan, en in zijn Webshop gelegd…

Alwaar ik em in mijn mandje gemieterd heb!.. kreeg net een mailtje van Post NL… “uw pakket is vertraagd”… “Doge jo wol?” was het eerste dat in mij opkwam, want de verwachte bezorgdatum is dezelfde die eerder aangegeven werd. (ik hoef dus niet gek op te kijken wanneer “tante post” eerder vanmiddag al aan de deur staat.

Anyway… Morgen zou ik em hier moeten krijgen.

Ik hou wel van die “bladerboeken”, zijn er nog meer leden hier die’m ook besteld hebben?

4 likes

Dringgggg!!… Pakketje!

Yes!.. zo af en toe moet je jezelf eens kietelen.

Dus Bovenstaand pakketje mocht ik vanmiddag ontvangen uit handen van de Postbode.

Keurig verpakt!

Dus na enig snijwerk…

Mooie blauwe kaft, Hardcover Satin finish, met in Gloss de “60”, mooi detail!

En, to add to the fun, gesigneerd door Teun van Heerebeek, met vermelding van het nummer… er zijn er dus nog maar 248… get em while it’s hot!

één van mijn Favoriete afbeeldingen, de “Frankenwatch”…

en…

2 Daily Beaters!

Kortom, een boek met Teun’s Top 60, in zijn herkenbare stijl, met veel kleur, iconische horloges, artistieke kwinkslagen, en een korte uitleg van waar een bepaalde kreet vandaan komt.

Ik ben er heel blij mee!

9 likes

Veel kijk en leesplezier :+1: