NA : Boldr Venture

Net binnengekomen na een maand onderweg te zijn geweest vanuit hongkong. Shipping Information mag beter, maar het pakje is er eindelijk.
Voor deze prijs heb ik de gok maar genomen om eens te kijken of een field watch 38mm wat voor mij is, al met al geen slechte deal €86 voor het horloge en €31 btw/afhandelingskosten.
Dan eerst maar een fotos :

Netjes verpakt

Watch pouch ? niet slecht voor deze prijs

Case & Dial:
Solid aerospace grade Titanium
Case size: 38 mm
Thickness: 11 mm
Lug to lug: 45 mm
Lug width: 20 mm
Crown size: 5 mm
Swiss Superlume
Numerals markers
Movement
Swiss Made ETA 802.102 Quartz Movement
Hacking seconds
Up to 36 months of battery life
Crystals
Front: Sapphire crystal
Caseback: Solid titanium screw-down case back
Water Resistance
10 ATM / 100M
Strap
NATO Canvas strap with solid titanium buckle with etched logo.

En wat vinden we ervan :

Leuk horloge, lekker licht vanwege titanium. Bandenswapper op zeker, maar ik gok dat er voornamelijk vrolijke dameskleurtjes op gaan omdat mijn vriendin deze waarschijnlijk gaat inpikken.
De bijgeleverde strap is een stuk stugger/minder zacht dan de gemiddelde nato’s in mijn bezit, dat mag wel beter.
38mm ? mweh, geprobeerd maar dat vind ik eigenlijk niet staan bij mij met een polsomtrek van 19,5cm of ik ben het gewoon niet gewend met een collectie duikers.
Een eerlijk oordeel krijg ik zeker niet van mijn vriendin, die vindt het bij voorbaat al geen horloge voor mij, want dan kan ze deze zelf lekker om doen :joy:

12 likes

Prachtige horloge, voor dat geld zijn de specs toch zeker wel heel goed👍
Veel draag plezier!

Zeker voor het geld een hartstikke leuk horloge!

Leuke aanwinst :slight_smile:

Het eerst dat me opvalt dat de lugs veel buigen waardoor de pushpins onder de kast uitkomen hierdoor ligt de nato mooi vlak op de pols. Ziet er goed uit!

Gefeliciteerd met je aanwinst

Mijn beste,

Veel draag-plezier met deze avontuurlijke Boldr Venture.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gaaf hij is al binnen! Ik wacht nog op die van mij.

1 like

Pfoe… Een maand!? Dan wacht ik nog maar even af.
Ik heb hem afgelopen donderdag besteld, kon hem niet laten liggen voor dat geld!

Kan ik mij voorstellen lief forumvriendje. Ziet er voor die prijs echt top uit. :kissing_heart:

Leuk klok voor dat geld. Kan je je geen buil aan vallen. En ook nog een swiss quartz ook :muscle:

En gewoon lekker zelf houden en dragen :wink:

Mooie field watch voor weinig geld.

Hij is leuk hoor! Lekker licht en draagt erg prettig.

2 likes

Ik ben ook nog in afwachting van de mijne. De tracking geeft aan dat hij op 30 nov. aan de carrier is afgegeven in Hong Kong, daarna geen nieuws meer.
Was dit bij jou ook zo?

Nee, er was altijd wel een update om de paar dagen. Echt duidelijk is de tracking information niet, maar je kan altijd contact opnemen met Boldr. Reageren vrij snel. In totaal is het horloge van 30-10 tot 24-11 onderweg geweest.