Respect voor Breguet. De guilloche wijzerplaat, de maanfase, de wijzers en dat op die prachtige grijze band
De achterkant die je showt is wel echt next level
Niet mijn stijl, maar wat een mooi horloge.
Ziet er echt super uit.
Geniet ervan.
Prachtige aanwinst, van harte met deze keuze.
Pffffff , zeer mooi , gefeliciteerd
Prachtig horloge. Gefeliciteerd met de NA. Heel veel plezier ermee.
Kunstwerk
Eerlijk gezegd vond de horloge niet echt heel mooi. Beetje aqn de saaie kant. Totdat ik de achterkant zag. Omg! Echt bruut. Ik zou hem andersom gaan dragen zodat ik alleen de uurwerk zou zien
Mooie horloge zeg. De uurwerk kwam als een verrassing binnen
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Breguet !
It’s a piece of art! Heel mooi, gefeliciteerd.
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Wat een fantastisch apparaat! Jeetje zeg, zo mooi zie je ze niet vaak voorbij komen hier. Geweldig! En ja uurwerk is helemaal een kunststukje, maar dat neemt niet weg dat de wijzerplaat is waar je het vaakst naar kijkt, en die is om te smullen!
Geniet er van, en hopelijk show je hem vaak!
Schitterend.
Gaat toch wel richting endgame uitlog materiaal
Eye candy in optima forma. Prachtig! Gefeliciteerd met je NA! Kan goed meekomen met je bewondering voor Breguet. En dank voor het bewijs dat een Breguet leeftijdsonafhankelijk gedragen kan worden. Dat geeft de aanbiddende burger moed.
Wauw, wat een pracht stuk! GA je heel veel plezier aan beleven
Mooi man, dit is een übercoole Breguetteketet. Gefeliciteerd! Ik moet bekennen dat ik hun iets rustiger uurwerken beter kan hebben, dit is heel erg Turks Bordeel. Dat bedoel ik niet op een slechte manier, het is objectief zeer tof afgewerkt, en ergens vind ik Turks Bordeel ook wel weer charmant, het is puur mijn minder-is-meer-filosofie die me in de weg zit.
Indrukwekkende verzameling aan het worden!
Prachtig zeg, zowel voor als achterkant! Gefeliciteerd en geniet er van!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze markante verworvenheid.
Fascinerend horloge.
Mooi hoor!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Heel mooi Veel plezier ermee.