NA: Breitling Aerospace 🄳

Na een zoekopdracht hier op het forum kreeg ik al snel een reactie van een forumlid.

Hup in de auto richting Brabant en in het pittoreske Prinsenbeek bij de lokale Totalpomp de overdracht gedaan.

Wat zocht ik dan?? Een Breitling Aerospace!
Voor het eerst op de rader gekomen toen Rolopalooza deze deelde op zijn instagram.
Toen ik die foto zag op al die straps kon ik me herinneren dat ik 10 jaar geleden dacht:ā€ Bahhh, Breitling is lelijkā€

Maarja note to myself: je droeg toen een 52mm TW steel, gekkie :joy:

Gelukkig is mijn smaak veranderd in de jaren en zijn na die TW steel leuke horloges voorbij gekomen.

Ok terug naar de Breitling. Deze heeft dus al diverse keren op mijn lijstje gestaan en nu moest het er maar een keer van komen.
Na de koop direct voorzien van een verse batterij en gaan met die banaan.

Dit gaat mijn beater worden, en hij vervangt dus de Seiko SKX.
Ik dacht Quartz, lekker makkelijk… Maar t*ring wat is die Aerospace lastig in te stellen qua tijd en datum. Nouja na 3 YouTube filmpjes en een internet handleiding is het gelukt. Denk dat het ligt aan mijn ongeduldigheid.

En dan nu de plaatjes…

73 likes

Gefeliciteerd, een prachtig horlogešŸ‘Œ

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Toffe beater :+1:

3 likes

:+1::ok_hand::sunglasses:

1 like

Lekker hoor! Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze schitterende Breitling! :sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Zo sta ik er ook in. Sorry Breitling gekkies :grin:
Maar die Aerospace, die heeft gewoon iets tofs. Echt een heerlijke bandenslet en een handige grab & go beater.

Veel plezier ermee!

1 like

Laatst nog een Airwolf ingesteld na een batterij-service. Kom je nooit uit zonder handleiding/filmpjes. :grin:

Mooie toolwatch, die Aerospace!

Mocht je ooit zelf de batterij vervangen, let HEEL erg goed op dat je het deksel op de juiste manier terugplaatst. Er zit nl. een uitsparing binnen het deksel voor de batterij. Verkeerd om terug plaatsen = display naar de knoppen.

4 likes

Lekker horloge hoor! Heel gaaf. Gefeliciteerd ermee! :smiley:
Hij is ook lekker plat of niet?

Krijg nu drang hem ook op mijn lijstje te zetten. :grimacing:

1 like

Gaaf.

1 like

Altijd een zwak voor de Aerospace gehad. De combinatie van het blauwe digitaal en quartz. Heerlijk

1 like

Tip… zet je minute repeater uit. Zeker als je weleens op je handen steunt tijdens…

2 likes

Jaloers ben ik
Een Aerospace komt er bij mij ook nog in

1 like

Ja, dat klopt. Zag het op YouTube!!
Heb het laten doen bij een horlogemaker… geen klusje om zelf te doen :wink:

Maar toch thanks voor de tip

1 like

Ja heel plat! En ik vind hem tof op rubber, NATO en op de titanium band. Echt gaaf om af te wisselen

1 like

Hahah top

1 like

Bam, mijn aandacht heb je!

Wat is dit toch eem heerlijk mooi horloge , goed gedaan.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Breitling!

1 like