NA Breitling Aerospace

Gisteren moest ik wat ophalen in een kleine plaats in NH. Als ik dan langs een juwelier loop kijk ik toch altijd even in de etalage. Geen hooggespannen verwachtingen, reguliere merken hier. Tissot, Seiko, Citizen etc. Halskettingen en ringen. Gewoon een degelijke juwelier die al generaties lang de trouwringen voor de omgeving verkoopt.

Beetje onder-en-achterin de etalage zag ik een kenmerkende (bakkeliet)achtige Breitling doos.
Toch even binnenlopen en zie daar een in uitstekende staat verkerende Breitling Aerospace. Met de doos, aankoopbewijs, Breitling pin, Breitling tag, bonnen van regiliere Breitling services, gebruiksaanwijzing, vele jaren Breitling brochures en de tas waarin het horloge eind jaren 90 mee is gegeven.
Totaal niet mijn merk en stijl maar dit kon ik niet laten liggen.

40 likes

Heel tof! Van harte!

1 like

mooie aanwinst, geniet er van :sunglasses:

1 like

Lekker Leen :rofl::rofl::rofl::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Dit zijn de leukste aankopen, veel plezier ermee!

1 like

mooi en subtiel horloge zo,
draag hem met plezier

1 like

leuke vondst zo met een doos vol spullen erbij ook :+1:

1 like

Mooie vondst! :smiley:
Van deze stonden vroeger altijd advertenties in de F1 magazines. Uren naar zitten turen

1 like

Veel plezier met je NA maar hier snap ik dus helemaal niets van… waarom dan toch aangeschaft met name als het niet je stijl is? Gewoon hebben om te hebben? :roll_eyes:

1 like

Mooi horloge :ok_hand:

1 like

Omdat het wél een iconisch horloge is en in die zin verzamelwaardig. En ook af en toe wel draagbaar.

Ik moet ook niet proberen te begrijpen… aan onze hobby is nu eenmaal weinig rationeel…

1 like

Supertof met nostalgische waarde! Geniet ervan

1 like

Van harte met de NA​:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Precies.

Ik kom er wel onbedoeld achter hoe onvoorspelbaar comfortabel dit horloge draagt :grinning:

2 likes

Lekker doorgepakt Leen. Geniet ervan

Nice, maar is die band origineel bij dit model (jaargang)?

Edit, ik zie inderdaad 2 modellen van band in de toenmalige catalogus. Waarvan ook de jouwe.

1 like

Tof! De betere impulsaankopen!

Van harte met deze mooie vondst :sunglasses:

Mijn beste,

Een blijmoedige aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink: