NA: Breitling avenger 2 gmt

Sinds mijn jonge tienerjaren was ik al steeds gefascineerd door Breitling. Eigenlijk nooit verder bij stil gestaan, er vanuit gaande dat zo een horloge niet voor de normale man in de straat was…
Sinds ik hier op het forum zit was toch het virus verder en verder aan het groeien, waardoor ik beslist had vorige winter om mijn (bijna) gehele collectie te verkopen waardoor de pot al wat gespijsd werd. Nu na een jaartje geleidelijk sparen (kwestie van de vrouw tevreden te houden en al wat voor te bereiden :grin:) was het moment er eindelijk dat er genoeg in de pot zat voor een mooie 2e hands. Een maandje gezocht, maar degene die ik tegen kwam waren ver boven budget (waren de vorige avengers op hf dan zo goedkoop? :thinking:).
Kwam ik er eentje tegen bij ‘timepiece bank’, nieuwe voor zeer aantrekkelijke prijs, enkel niet op de band die ik wou…
Even over getwijfeld, maar al snel de knoop doorgehakt en blij dat ik het gedaan heb. De canvas band past prachtig erop en een mooie rubber kan ik altijd nog wel als extraatje achteraf vinden :blush:

Nu even voldaan en genieten van mijn NA en eens laten bezinken wat een mooi volgend horloge-doel wordt :sunglasses:

Hier al paar eerste foto’s, komen er zeker en vast nog wel meer hier op hf!

61 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop!

1 like

Prachtig Kevin. Gaaf dat je uiteindelijk toch een nieuwe hebt aan kunnen schaffen. En de band vind ik m erg goed staan ! Proficiat :star_struck::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd. Ik dacht even dat je hem om je enkel had gedaan op de laatste foto.

2 likes

Lekker stoer zo een military look op stof :+1:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie aanwinst!!
Een gezaghebbend horloge voor een langdurige polstijd!!
Ik wens je er dan ook een eindeloze tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik heb ook wel eens op het punt gestaan om deze te kopen. Fantastisch horloge. Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Mooi man :ok_hand:

1 like

Heel mooi :heart_eyes:
Gefeliciteerd met je NA Kevin en veel draagplezier toegewenst.

1 like

Werkelijk een knettergave Breitling.:heart_eyes:
Veel plezier gewenst van de nieuwe aanwinst.

1 like

Mooie aanwinst!:+1:
Geniet ervan.

1 like

Gefeliciteerd met je NA, staat je :ok_hand:

1 like

Mooi hoor. Een behoorlijke afmeting ook lijkt het. :sunglasses::ok_hand: :thumbsup:

1 like

Mooi model, veel plezier ermee.

1 like

Al geliked op Fb maar ook hier nog even mijn zegen :wink:.
Prachtig horloge en slimme move. Zo’n rubberen band kun je inderdaad later kopen en deze canvas staat hem super goed.
Heel veel draagplezier.
Post maar lekker veel foto’s hier zodat we nog meer kunnen genieten en liken…

1 like

Van Harte, prachtige aanwinst, imho is de Avenger een van de mooiste Breitlings, stoer en strak. Geen fan van canvas maar dat zal je een rot zorg zijn :wink: Veel draagplezier toegewenst!

1 like

Heel mooi model.
Veel plezier ermee

1 like

Bedankt allemaal voor de reacties :sunglasses::+1:

Mooi zo met canvas! Ik heb dezelfde op staal en wou ook graag rubber erbij. Deze blijkt echter alleen in vrij lang formaat leverbaar en komt op mijn pols heel raar uit. Sluiting zit dan heel erg ver naast het midden van de pols. Ziet er niet uit.
Ik heb het dan over rubber met Breitling letters en simpele doornsluiting. Iemand tips?

1 like

Pracht Breitling :heart_eyes: Staat je super. Ook die Nato staat m perfect vind ik ! Iig veel plezier er mee !
PS Mooie strakke duikring trouwens :ok_hand:… zie je vaak anders bij Breitling…
(ik zet m ook op mn wensenlijst (naast de superocean…) :grin: )

1 like