NA: Breitling Avenger 2 Seawolf

Allememaggies wat ben ik in mijn nopjes.

Eind vorige maand de stap genomen om mijn allereerste klatser aan te schaffen. Dankzij een tip van @Petteflet kwam ik (wat ik toen nog dacht) mijn absolute grail watch tegen; de Breitling SuperOcean II 42. Een plaatje om te zien en ik was meteen verkocht. Ik heb direct de telefoon gepakt en kwam toen in prettig contact met @Verero van Breitling Roermond. Bij het passen op het kantoor van Breitling ging het mis. Het was 'm niet. Te klein. Het voelde niet goed, en heb het uiteindelijk niet gedaan. Blij verrast was ik om te lezen dat hij vervolgens naar mijn naamgenoot @Rugter is gegaan, hier op het forum.

Tja, wat nu? Dan maar even wachten tot er iets anders voorbij komt. Na een aantal dagen heb ik maar een oproep geplaatst hier op het forum en al binnen enkele minuten kreeg ik een aantal goede tips van jullie binnen, maar er zat nog niet echt iets tussen wat mij kon bekoren.

Totdat ik werd benaderd door @Apeks. Zijn Avenger Seawolf 45 ging zijn (overigens) imposante collectie verlaten.

Klats. 45mm. Nét groot genoeg voor mijn pols :sweat_smile: en in (praktisch) nieuwstaat voor een goede prijs. Na wat over een weer gechat en een flinke lading foto’s was het duidelijk: Verliefd. Weer. Maar nu echt dan.

De afspraak was snel gemaakt en er was een ritje van 200km voor nodig om hem op te halen, maar dat was het 100% waard.

Dank forum, dank leden, dank @Apeks.

En dan nu plaatjes:

(laatste foto gepikt van Apeks)

65 likes

Jaloers!!!

Geniet van je nieuwe top aanwinst.

1 like

Typische en iconische Breitling look, stoer!!

1 like

Wow wat een prachtige knaller! Mooie keus man. :+1:

1 like

Lekker horloge :star_struck:. Veel plezier ermee!

1 like

tof r00tger, toch wat gevonder :slight_smile: veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig geniet er maar van.

1 like

LEKKERRRRR!
Van harte met deze klatser! :+1::+1::+1:

1 like

Dat is de maat voor jou✨Mooi hoor! Veel draagplezier.

1 like

Nice👌 gefeliciteerd

1 like

proficiat met deze mooie aanwinst, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Gaaf horloge, veel plezier ermee. Tip voor in de zomer, rubber + verstelbare sluiting :wink:
voor de winter overigens ook

1 like

Graag gedaan :+1:t2:
Hij staat je echt super.
Daar ga je nog veel plezier aan beleven.
Ben blij dat de Avenger bij een liefhebber terecht is gekomen :smiley:

2 likes

Prachtig en met het oude logo. Klein min puntje vind ik de hoeveelheid tekst op de dial maar ik ben een zeikerd.:grin:

1 like

Mooie aanwinst .
En lekker dat hij 3.000 mtr waterdicht is, mocht je echt een slechte dag hebben… :wink:

1 like

Mooie aanwinst :+1:

1 like

Mooi maar mijn voorkeur was de gele.
Vindt ik meer bijzonder.
Maar dat is mijn mening. :heart_eyes::smirk::+1:

1 like

Mooi! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd Rutger! Ontzettend tof. Deze doet zeker niet onder voor de SuperOcean… misschien vind ik hem zelf nog wel mooier met die stick indicies. :grin:

En leuk dat je na de kleine teleurstelling alsnog zo snel tegen de perfecte Breitling aangelopen bent. Van harte gegund! :smiley:

Maar snel meer foto’s maken! De blauwe AR doet het morgen vast goed op de sneeuw. :snowman: :snowflake:

1 like

Snap ik !!!

2 likes